Κανόνες στην κυκλοφορία πατινιών βάζει ο Δήμος Αθηναίων – Συγκεκριμένες θέσεις στάθμευσης και όρια ταχύτητας «στο τραπέζι»

Στη δημιουργία κανόνων γύρω από την κυκλοφορία των πατινιών μέσα στην πόλη προχωρά ο δήμαρχος Αθηναίων Χάρης Δούκας, όπως είχε προαναγγείλει στο τελευταίο Δημοτικό Συμβούλιο, ώστε να δοθεί ένα τέλος στο χάος που επικρατεί. Στο πλαίσιο αυτό και ενόψει της νέας Κανονιστικής Απόφασης του δήμου για τα ΕΠΗΟ (Ελαφρά Προσωπικά Ηλεκτρικά Οχήματα) και τα επινοικιαζόμενα/διαμοιραζόμενα οχήματα μικροκινητικότητας, συναντήθηκε στο Δημαρχιακό Μέγαρο με εκπροσώπους των τεσσάρων εταιρειών, που δραστηριοποιούνται στον συγκεκριμένο τομέα. Κατά τη διάρκεια της συνάντησης ο κ. Δούκας επεσήμανε ότι υπάρχει επείγουσα ανάγκη για ρύθμιση της κυκλοφορίας των πατινιών στους δρόμους της Αθήνας, καθώς παρατηρούνται σοβαρά προβλήματα με την εναπόθεσή τους σε διάφορους δημόσιους κοινόχρηστους χώρους. Τόνισε ότι είναι υπέρ της μικροκινητικότητας ως μέσου βιώσιμης αστικής μετακίνησης, ωστόσο απαιτείται τάξη κι ένα σοβαρό πλαίσιο λειτουργίας που θα σέβεται τον δημόσιο χώρο. Από τη συνάντηση, προέκυψαν κάποια βασικά σημεία συμφωνίας, που είναι τα εξής: 1. Ανταλλαγή δεδομένων: Οι εταιρείες θα παρέχουν αναλυτικά στοιχεία για τον στόλο τους, καθώς και λοιπά […] Στη δημιουργία κανόνων γύρω από την κυκλοφορία των πατινιών μέσα στην πόλη προχωρά ο δήμαρχος Αθηναίων Χάρης Δούκας, όπως είχε προαναγγείλει στο τελευταίο Δημοτικό Συμβούλιο, ώστε να δοθεί ένα τέλος στο χάος που επικρατεί. Στο πλαίσιο αυτό και ενόψει της νέας Κανονιστικής Απόφασης του δήμου για τα ΕΠΗΟ (Ελαφρά Προσωπικά Ηλεκτρικά Οχήματα) και τα επινοικιαζόμενα/διαμοιραζόμενα οχήματα μικροκινητικότητας, συναντήθηκε στο Δημαρχιακό Μέγαρο με εκπροσώπους των τεσσάρων εταιρειών, που δραστηριοποιούνται στον συγκεκριμένο τομέα. Κατά τη διάρκεια της συνάντησης ο κ. Δούκας επεσήμανε ότι υπάρχει επείγουσα ανάγκη για ρύθμιση της κυκλοφορίας των πατινιών στους δρόμους της Αθήνας, καθώς παρατηρούνται σοβαρά προβλήματα με την εναπόθεσή τους σε διάφορους δημόσιους κοινόχρηστους χώρους. Τόνισε ότι είναι υπέρ της μικροκινητικότητας ως μέσου βιώσιμης αστικής μετακίνησης, ωστόσο απαιτείται τάξη κι ένα σοβαρό πλαίσιο λειτουργίας που θα σέβεται τον δημόσιο χώρο. Από τη συνάντηση, προέκυψαν κάποια βασικά σημεία συμφωνίας, που είναι τα εξής: 1. Ανταλλαγή δεδομένων: Οι εταιρείες θα παρέχουν αναλυτικά στοιχεία για τον στόλο τους, καθώς και λοιπά ΕΛΛΑΔΑ, δήμος Αθηναίων, πατίνια, Χάρης Δούκας