Ισχυρά οικονομικά μεγέθη και μεγάλα έργα

Το πρώτο εξάμηνο του 2025 βρήκε τον Όμιλο AVAX στα υψηλότερα μεγέθη της ιστορίας του. Ο τζίρος στα 467,5 εκατ. ευρώ, το EBITDA στα 70 εκατ. ευρώ. Αποτέλεσε επισφράγισμα της στρατηγικής ανάπτυξης και της κοινής προσπάθειας με τους 3.300 εργαζόμενους της κατασκευαστικής εταιρείας. Μιας στρατηγικής που εδράζεται στη μεθοδική δουλειά, τον διαρκή εναρμονισμό με τις νέες εξελίξεις και την προσήλωση σε εκείνο που έχει καθιερώσει την ΑΒΑΞ στη συνείδηση όλων τις τελευταίες πολλές δεκαετίες: την αξιοπιστία και τη συνέπεια. Δεν υπάρχει, σήμερα, γωνία της χώρας που η ΑΒΑΞ να μην έχει εργοτάξιο με τη σημαία της. Αποτελεί πεποίθηση για τον Όμιλο ότι οι μεγάλοι ελληνικοί όμιλοι όχι μόνο δεν έχουν πολλά πράγματα να ζηλέψουν από αντίστοιχους διεθνείς, αλλά μπορούν να εξάγουν τεχνογνωσία στο εξωτερικό. Είναι χαρακτηριστικό ότι πρόσφατα, η ΑΒΑΞ παρέδωσε τον 4ο σταθμό παραγωγής ενέργειας Besmaya, στο Ιράκ. O ολοκληρωμένος εθνικός σχεδιασμός για έργα που έχει ανάγκη η κοινωνία και η χώρα, οι νέες κατευθύνσεις από την Ευρωπαϊκή Ένωση, καθώς και οι ανάγκες της εποχής, όπως η κλιματική κρίση και το […] Το πρώτο εξάμηνο του 2025 βρήκε τον Όμιλο AVAX στα υψηλότερα μεγέθη της ιστορίας του. Ο τζίρος στα 467,5 εκατ. ευρώ, το EBITDA στα 70 εκατ. ευρώ. Αποτέλεσε επισφράγισμα της στρατηγικής ανάπτυξης και της κοινής προσπάθειας με τους 3.300 εργαζόμενους της κατασκευαστικής εταιρείας. Μιας στρατηγικής που εδράζεται στη μεθοδική δουλειά, τον διαρκή εναρμονισμό με τις νέες εξελίξεις και την προσήλωση σε εκείνο που έχει καθιερώσει την ΑΒΑΞ στη συνείδηση όλων τις τελευταίες πολλές δεκαετίες: την αξιοπιστία και τη συνέπεια. Δεν υπάρχει, σήμερα, γωνία της χώρας που η ΑΒΑΞ να μην έχει εργοτάξιο με τη σημαία της. Αποτελεί πεποίθηση για τον Όμιλο ότι οι μεγάλοι ελληνικοί όμιλοι όχι μόνο δεν έχουν πολλά πράγματα να ζηλέψουν από αντίστοιχους διεθνείς, αλλά μπορούν να εξάγουν τεχνογνωσία στο εξωτερικό. Είναι χαρακτηριστικό ότι πρόσφατα, η ΑΒΑΞ παρέδωσε τον 4ο σταθμό παραγωγής ενέργειας Besmaya, στο Ιράκ. O ολοκληρωμένος εθνικός σχεδιασμός για έργα που έχει ανάγκη η κοινωνία και η χώρα, οι νέες κατευθύνσεις από την Ευρωπαϊκή Ένωση, καθώς και οι ανάγκες της εποχής, όπως η κλιματική κρίση και το ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ





