ΙΕΛΚΑ: Η χρηματική δαπάνη συνεχίζει να είναι το βασικό κριτήριο για την επιλογή τροφίμων

Μειωμένη εμφανίζεται η εκτιμώμενη εβδομαδιαία δαπάνη στο σουπερμάρκετ από τους καταναλωτές σύμφωνα με την τελευταία έρευνα που πραγματοποίησε το Ινστιτούτο Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ) με δείγμα 1.500 καταναλωτές από όλη την Ελλάδα σε σχέση με την καταναλωτική και αγοραστική συμπεριφορά. Μειωμένη εμφανίζεται η εκτιμώμενη εβδομαδιαία δαπάνη στο σουπερμάρκετ από τους καταναλωτές σύμφωνα με την τελευταία έρευνα που πραγματοποίησε το Ινστιτούτο Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ) με δείγμα 1.500 καταναλωτές από όλη την Ελλάδα σε σχέση με την καταναλωτική και αγοραστική συμπεριφορά. Ελλάδα, Newsroom, Σούπερ Μάρκετ, ΙΕΛΚΑ