Ιαβέρης για τροχαίο στην Κατεχάκη: «Αν πήγαιναν σημειωτόν και υπήρχε ιδιαίτερη κίνηση η σύγκρουση δεν θα ήταν τόσο σφοδρή»

Για το τραγικό τροχαίο στη λεωφόρο Κατεχάκη μίλησε σήμερα ο αντιπρόεδρος των αστυνομικών υπαλλήλων Αθηνών, Νίκος Ρήγας, καθώς και ο σύμβουλο Οδικής Ασφάλειας στην Περιφέρεια Αττικής, Κωνσταντίνο Ιαβέρης, ο οποίος τόνισε ότι επιβεβαιώνεται για ακόμη μια φορά η επικινδυνότητα των τροχαίων δυστυχημάτων εντός του αστικού ιστού. Μιλώντας στην ΕΡΤ, υπογράμμισε μεταξύ άλλων πως «αν πήγαιναν σημειωτόν και υπήρχε ιδιαίτερη κίνηση η σύγκρουση δεν θα ήταν τόσο σφοδρή». Επιπλέον, έθεσε ένα ερώτημα σχετικά με τη χρήση της ζώνης ασφαλείας, επισημαίνοντας ότι συνήθως στα πίσω καθίσματα στην Ελλάδα δεν φοριούνται ζώνες ασφαλείας. Ειδικότερα, ανέφερε ότι το συγκεκριμένο αυτοκίνητο ήταν πολύ παλιάς τεχνολογίας, κατασκευασμένο στις αρχές της δεκαετίας του ‘90, με πολύ χαμηλά επίπεδα παθητικής ασφάλειας σε σχέση με τα σύγχρονα οχήματα. Υπογράμμισε ότι, ακόμα και αν οι επιβάτες φορούσαν ζώνες ασφαλείας, η παθητική ασφάλεια του αυτοκινήτου δεν θα μπορούσε να προσφέρει σωτηρία. Ο Κωνσταντίνος Ιαβέρης ανέφερε επίσης ότι ένα μικρό ποσοστό των επιβατών φοράει ζώνες μπροστά, ενώ τα ποσοστά είναι ακόμα χαμηλότερα […] Για το τραγικό τροχαίο στη λεωφόρο Κατεχάκη μίλησε σήμερα ο αντιπρόεδρος των αστυνομικών υπαλλήλων Αθηνών, Νίκος Ρήγας, καθώς και ο σύμβουλο Οδικής Ασφάλειας στην Περιφέρεια Αττικής, Κωνσταντίνο Ιαβέρης, ο οποίος τόνισε ότι επιβεβαιώνεται για ακόμη μια φορά η επικινδυνότητα των τροχαίων δυστυχημάτων εντός του αστικού ιστού. Μιλώντας στην ΕΡΤ, υπογράμμισε μεταξύ άλλων πως «αν πήγαιναν σημειωτόν και υπήρχε ιδιαίτερη κίνηση η σύγκρουση δεν θα ήταν τόσο σφοδρή». Επιπλέον, έθεσε ένα ερώτημα σχετικά με τη χρήση της ζώνης ασφαλείας, επισημαίνοντας ότι συνήθως στα πίσω καθίσματα στην Ελλάδα δεν φοριούνται ζώνες ασφαλείας. Ειδικότερα, ανέφερε ότι το συγκεκριμένο αυτοκίνητο ήταν πολύ παλιάς τεχνολογίας, κατασκευασμένο στις αρχές της δεκαετίας του ‘90, με πολύ χαμηλά επίπεδα παθητικής ασφάλειας σε σχέση με τα σύγχρονα οχήματα. Υπογράμμισε ότι, ακόμα και αν οι επιβάτες φορούσαν ζώνες ασφαλείας, η παθητική ασφάλεια του αυτοκινήτου δεν θα μπορούσε να προσφέρει σωτηρία. Ο Κωνσταντίνος Ιαβέρης ανέφερε επίσης ότι ένα μικρό ποσοστό των επιβατών φοράει ζώνες μπροστά, ενώ τα ποσοστά είναι ακόμα χαμηλότερα ΕΛΛΑΔΑ, Ιαβέρης, Κατεχάκη, νεκροί, τροχαίο