Θερσίτης: Ο «Τζακ Σπάροου» του Τρωικού Πολέμου
Ο Θερσίτης, ο «Τζακ Σπάροου» του Τρωικού Πολέμου, ήταν ένας στρατιώτης που απεικονίζεται στην «Ιλιάδα» του Ομήρου ως αντιηρωική φιγούρα. Το όνομα Θερσίτης μεταφράζεται κυριολεκτικά ως «αυτός που προκαλεί με θράσος». Σύμφωνα με μια παράδοση που αναφέρεται στην Ιλιάδα, ο Θερσίτης πήρε μέρος στο κυνήγι του Καλυδώνιου Κάπρου, αλλά όταν είδε το θηρίο, «εγκατέλειψε το κυνήγι, τη σωτηρία, το κυνηγητό». Ο Όμηρος τον παρουσιάζει στην Ιλιάδα ως παρασιτικό στοιχείο -έναν δειλό που μόνο έβριζε, καυγάδιζε και προκαλούσε συνεχώς τους ευγενείς και τους βασιλιάδες με προσβολές και αυθάδη συμπεριφορά. Ο Όμηρος, σύφμωνα με όσα αναφέρει το greekreporter.com, περιγράφει τον Θερσίτη ως τον σωματικά πιο άσχημο άνδρα στον Τρωικό Πόλεμο, λέγοντας ότι ο Θερσίτης ήταν μονόπλευρος, ήταν ανάπηρος στο ένα του πόδι και είχε κυρτούς ώμους που άγγιζαν το στήθος του. Το πρόσωπό του ήταν, επίσης, επιμήκες και είχε φαλάκρα. Για τους αρχαίους Έλληνες, η σωματική ομορφιά μεταφραζόταν σε ενάρετες ψυχές. Από την άλλη πλευρά, η ασχήμια στη σωματική εμφάνιση αντανακλούσε την […] Ο Θερσίτης, ο «Τζακ Σπάροου» του Τρωικού Πολέμου, ήταν ένας στρατιώτης που απεικονίζεται στην «Ιλιάδα» του Ομήρου ως αντιηρωική φιγούρα. Το όνομα Θερσίτης μεταφράζεται κυριολεκτικά ως «αυτός που προκαλεί με θράσος». Σύμφωνα με μια παράδοση που αναφέρεται στην Ιλιάδα, ο Θερσίτης πήρε μέρος στο κυνήγι του Καλυδώνιου Κάπρου, αλλά όταν είδε το θηρίο, «εγκατέλειψε το κυνήγι, τη σωτηρία, το κυνηγητό». Ο Όμηρος τον παρουσιάζει στην Ιλιάδα ως παρασιτικό στοιχείο -έναν δειλό που μόνο έβριζε, καυγάδιζε και προκαλούσε συνεχώς τους ευγενείς και τους βασιλιάδες με προσβολές και αυθάδη συμπεριφορά. Ο Όμηρος, σύφμωνα με όσα αναφέρει το greekreporter.com, περιγράφει τον Θερσίτη ως τον σωματικά πιο άσχημο άνδρα στον Τρωικό Πόλεμο, λέγοντας ότι ο Θερσίτης ήταν μονόπλευρος, ήταν ανάπηρος στο ένα του πόδι και είχε κυρτούς ώμους που άγγιζαν το στήθος του. Το πρόσωπό του ήταν, επίσης, επιμήκες και είχε φαλάκρα. Για τους αρχαίους Έλληνες, η σωματική ομορφιά μεταφραζόταν σε ενάρετες ψυχές. Από την άλλη πλευρά, η ασχήμια στη σωματική εμφάνιση αντανακλούσε την ΕΛΛΑΔΑ