Οικονομία

«Θα σέβεσαι!» – H νέα τηλεοπτική καμπάνια του Ομίλου AKTOR σπάει τα στερεότυπα

Με χιούμορ και με μία εντελώς διαφορετική προσέγγιση, η νέα εταιρική καμπάνια του Ομίλου AKTOR ανατρέπει τα εταιρικά στερεότυπα και προβάλλει την ανθρώπινη και αυθεντική διάσταση της ζωής, αντλώντας έμπνευση από την καθημερινότητα των απλών ανθρώπων. Πρωταγωνιστές του τηλεοπτικού σποτ της καμπάνιας είναι οι αγαπημένοι ηθοποιοί Γιάννης Μπέζος και Ναταλία Τσαλίκη, οι οποίοι, συνδυάζοντας κωμωδία και τρυφερότητα, ενσαρκώνουν δύο γονείς που σκαρφίζονται τρόπους για να πείσουν την κόρη τους να επιστρέψει στην Ελλάδα από το Παρίσι, όπου και διαμένει. Μέσα από αυτήν τη φαινομενικά απλή οικογενειακή «συνωμοσία», αναδεικνύονται η εξέλιξη, η δυναμική πορεία και τα μεγάλα έργα του Ομίλου AKTOR, καθώς και οι ευκαιρίες που προσφέρει για τους νέους μέσα από το μεγαλύτερο εταιρικό πρόγραμμα υποτροφιών στην Ελλάδα, AKTOR4theFuture. Το τηλεοπτικό σποτ κορυφώνεται και κλείνει με την (οικεία στο ευρύ κοινό, τα τελευταία χρόνια) χιουμοριστική ατάκα «θα σέβεσαι!». Στόχος της καμπάνιας είναι να αναδείξει τη συμβολή του Ομίλου AKTOR στην παραγωγή αξίας για τη χώρα, την ανάπτυξη της Ελληνικής οικονομίας και τη βελτίωση της […] Με χιούμορ και με μία εντελώς διαφορετική προσέγγιση, η νέα εταιρική καμπάνια του Ομίλου AKTOR ανατρέπει τα εταιρικά στερεότυπα και προβάλλει την ανθρώπινη και αυθεντική διάσταση της ζωής, αντλώντας έμπνευση από την καθημερινότητα των απλών ανθρώπων. Πρωταγωνιστές του τηλεοπτικού σποτ της καμπάνιας είναι οι αγαπημένοι ηθοποιοί Γιάννης Μπέζος και Ναταλία Τσαλίκη, οι οποίοι, συνδυάζοντας κωμωδία και τρυφερότητα, ενσαρκώνουν δύο γονείς που σκαρφίζονται τρόπους για να πείσουν την κόρη τους να επιστρέψει στην Ελλάδα από το Παρίσι, όπου και διαμένει. Μέσα από αυτήν τη φαινομενικά απλή οικογενειακή «συνωμοσία», αναδεικνύονται η εξέλιξη, η δυναμική πορεία και τα μεγάλα έργα του Ομίλου AKTOR, καθώς και οι ευκαιρίες που προσφέρει για τους νέους μέσα από το μεγαλύτερο εταιρικό πρόγραμμα υποτροφιών στην Ελλάδα, AKTOR4theFuture. Το τηλεοπτικό σποτ κορυφώνεται και κλείνει με την (οικεία στο ευρύ κοινό, τα τελευταία χρόνια) χιουμοριστική ατάκα «θα σέβεσαι!». Στόχος της καμπάνιας είναι να αναδείξει τη συμβολή του Ομίλου AKTOR στην παραγωγή αξίας για τη χώρα, την ανάπτυξη της Ελληνικής οικονομίας και τη βελτίωση της  MEDIA, ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ, ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ, ΑΚΤΩΡ 

Μπορεί να σας αρέσει αυτό

Οικονομία

Τζέφρι Πάιατ: Η Ελλάδα και η ΔΕΗ παράδειγμα για την ενεργειακή μετάβαση

Τον ηγετικό ρόλο της ΔΕΗ στην ενεργειακή μετάβαση της χώρας αλλά και της ευρύτερης περιοχής της Νοτιοανατολικής Ευρώπης ανέδειξε ο
Οικονομία

Η Αμερική με το δολάριο θέλει να πλήξει τις σχέσεις Κίνας-Ρωσίας, αλλά μπορεί να της γυρίσει μπούμερανγκ

Οι ΗΠΑ με αφορμή τον πόλεμο στην Ουκρανία επεξεργάζονται σχέδιο, για να χρησιμοποιήσουν επίσημα το δολάριο ως μοχλό πίεσης, προκειμένου