Οικονομία

Η Ogilvy PR και η Eurobank λανσάρουν πλήρως προσβάσιμο Οδηγό Εξυπηρέτησης για τα άτομα με αναπηρία

Η Ogilvy PR, για λογαριασμό της Eurobank παρουσιάζει τον Οδηγό Εξυπηρέτησης για τα άτομα με αναπηρία. Πρόκειται για ένα ψηφιακό έντυπο, που περιγράφει τους τρόπους εξυπηρέτησης των ατόμων με αναπηρία μέσω των φυσικών και ψηφιακών καναλιών της Eurobank. Η καινοτομία του Οδηγού έγκειται στο γεγονός ότι είναι πλήρως προσβάσιμος για άτομα με οπτική αναπηρία. Η μετατροπή του σε προσβάσιμο έντυπο πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με την Κοινωνική Συνεταιριστική Επιχείρηση Black Light. Στον Οδηγό περιγράφονται οι ειδικές προβλέψεις για τα άτομα με οπτική, ακουστική και κινητική αναπηρία καθώς και για τα άτομα στο φάσμα του αυτισμού, που υπάρχουν στα κανάλια εξυπηρέτησης της Eurobank: O Οδηγός εξυπηρέτησης για τα άτομα με αναπηρία, εντάσσεται στις πρωτοβουλίες της Eurobank που έχουν στόχο να ενισχύσουν την προσβασιμότητα στην τραπεζική εξυπηρέτηση και την παροχή ίσων ευκαιριών για όλους. Η Eurobank διαχρονικά επενδύει στη συστηματική εκπαίδευση των ανθρώπων της, ώστε να εξυπηρετούν καλύτερα τα άτομα με αναπηρία. Ταυτόχρονα, υλοποιεί δράσεις για την βελτίωση των υπηρεσιών και της εξυπηρέτησης […] Η Ogilvy PR, για λογαριασμό της Eurobank παρουσιάζει τον Οδηγό Εξυπηρέτησης για τα άτομα με αναπηρία. Πρόκειται για ένα ψηφιακό έντυπο, που περιγράφει τους τρόπους εξυπηρέτησης των ατόμων με αναπηρία μέσω των φυσικών και ψηφιακών καναλιών της Eurobank. Η καινοτομία του Οδηγού έγκειται στο γεγονός ότι είναι πλήρως προσβάσιμος για άτομα με οπτική αναπηρία. Η μετατροπή του σε προσβάσιμο έντυπο πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με την Κοινωνική Συνεταιριστική Επιχείρηση Black Light. Στον Οδηγό περιγράφονται οι ειδικές προβλέψεις για τα άτομα με οπτική, ακουστική και κινητική αναπηρία καθώς και για τα άτομα στο φάσμα του αυτισμού, που υπάρχουν στα κανάλια εξυπηρέτησης της Eurobank: O Οδηγός εξυπηρέτησης για τα άτομα με αναπηρία, εντάσσεται στις πρωτοβουλίες της Eurobank που έχουν στόχο να ενισχύσουν την προσβασιμότητα στην τραπεζική εξυπηρέτηση και την παροχή ίσων ευκαιριών για όλους. Η Eurobank διαχρονικά επενδύει στη συστηματική εκπαίδευση των ανθρώπων της, ώστε να εξυπηρετούν καλύτερα τα άτομα με αναπηρία. Ταυτόχρονα, υλοποιεί δράσεις για την βελτίωση των υπηρεσιών και της εξυπηρέτησης  ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ, ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ 

Μπορεί να σας αρέσει αυτό

Οικονομία

Τζέφρι Πάιατ: Η Ελλάδα και η ΔΕΗ παράδειγμα για την ενεργειακή μετάβαση

Τον ηγετικό ρόλο της ΔΕΗ στην ενεργειακή μετάβαση της χώρας αλλά και της ευρύτερης περιοχής της Νοτιοανατολικής Ευρώπης ανέδειξε ο
Οικονομία

Η Αμερική με το δολάριο θέλει να πλήξει τις σχέσεις Κίνας-Ρωσίας, αλλά μπορεί να της γυρίσει μπούμερανγκ

Οι ΗΠΑ με αφορμή τον πόλεμο στην Ουκρανία επεξεργάζονται σχέδιο, για να χρησιμοποιήσουν επίσημα το δολάριο ως μοχλό πίεσης, προκειμένου