Η BSH Οικιακές Συσκευές διατηρεί την 1η θέση της και επενδύει στο μέλλον
Η BSH Οικιακές Συσκευές με αφορμή την παρουσίαση των παγκόσμιων οικονομικών αποτελεσμάτων του Ομίλου BSH, παρουσιάζει την πορεία και τα οικονομικά στοιχεία της εταιρείας στην Ελλάδα. Στην παγκόσμια αγορά, η BSH Home Appliances Group παρουσίασε συνολικό κύκλο εργασιών ύψους 14,8 δισ. ευρώ για το 2023 και στόχο να ενισχύσει τη μελλοντική της βιωσιμότητα και ανταγωνιστικότητα μέσω των υψηλών επενδύσεων και δαπανών ρεκόρ στην έρευνα και ανάπτυξη. Η BSH εμφανίζεται αισιόδοξη για το μέλλον, παρά τη δύσκολη χρονιά που πέρασε. «Ακολουθούμε μια στρατηγική προσέγγιση για το μέλλον, που περιλαμβάνει μεταξύ άλλων την ανάπτυξη καινοτομιών σε προϊόντα, την ενίσχυση της εφοδιαστικής αλυσίδας, καθώς επίσης και την ενεργή υποστήριξη στους πελάτες και συνεργάτες μας.» τονίζει ο Dr. Matthias Metz, Chief Executive Officer, BSH. Στην ελληνική αγορά, η BSH Οικιακές Συσκευές, αναπτύσσει συνεχώς το χαρτοφυλάκιο των μαρκών και των προϊόντων της με βάση την πλήρη κατανόηση των μεταβαλλόμενων προσδοκιών των καταναλωτών. Ο κύκλος εργασιών της εταιρείας για το 2023 αυξήθηκε κατά 1,6% σε σχέση […] Η BSH Οικιακές Συσκευές με αφορμή την παρουσίαση των παγκόσμιων οικονομικών αποτελεσμάτων του Ομίλου BSH, παρουσιάζει την πορεία και τα οικονομικά στοιχεία της εταιρείας στην Ελλάδα. Στην παγκόσμια αγορά, η BSH Home Appliances Group παρουσίασε συνολικό κύκλο εργασιών ύψους 14,8 δισ. ευρώ για το 2023 και στόχο να ενισχύσει τη μελλοντική της βιωσιμότητα και ανταγωνιστικότητα μέσω των υψηλών επενδύσεων και δαπανών ρεκόρ στην έρευνα και ανάπτυξη. Η BSH εμφανίζεται αισιόδοξη για το μέλλον, παρά τη δύσκολη χρονιά που πέρασε. «Ακολουθούμε μια στρατηγική προσέγγιση για το μέλλον, που περιλαμβάνει μεταξύ άλλων την ανάπτυξη καινοτομιών σε προϊόντα, την ενίσχυση της εφοδιαστικής αλυσίδας, καθώς επίσης και την ενεργή υποστήριξη στους πελάτες και συνεργάτες μας.» τονίζει ο Dr. Matthias Metz, Chief Executive Officer, BSH. Στην ελληνική αγορά, η BSH Οικιακές Συσκευές, αναπτύσσει συνεχώς το χαρτοφυλάκιο των μαρκών και των προϊόντων της με βάση την πλήρη κατανόηση των μεταβαλλόμενων προσδοκιών των καταναλωτών. Ο κύκλος εργασιών της εταιρείας για το 2023 αυξήθηκε κατά 1,6% σε σχέση ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ, ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ, οικιακές συσκευές, συσκευές