Η νέα τάση στην αγορά είναι το Live Shopping: Τι πρέπει να γνωρίζουν επιχειρήσεις και καταναλωτές
Το live shopping έρχεται στην Ελλάδα, αλλάζοντας τον τρόπο που πραγματοποιούμε τις αγορές μας μέσω των ηλεκτρονικών καταστημάτων, αποτελώντας μια από τις πιο σημαντικές καινοτομίες των τελευταίων ετών. Σε μια εποχή μάλιστα που οι καταναλωτές επιζητούν αμεσότητα, διαδραστικότητα και προσωποποίηση στις αγορές τους, η νέα αυτή τάση, όπως αναφέρουν οι ειδικοί, προσφέρει στους ενδιαφερόμενους την ιδανική λύση. Τι είναι όμως το live shopping; «Συνδυάζει τα πλεονεκτήματα του ηλεκτρονικού εμπορίου με τη διαδραστικότητα της ζωντανής αλληλεπίδρασης με τους καταναλωτές», αναφέρει η product manager της Generation Y, της ελληνικής πολυεθνικής εταιρίας που δραστηριοποιείται στον τομέα ψηφιακού μετασχηματισμού, Εύη Τοπάλη. Σε μία ζωντανή σύνδεση (live), οι επιχειρήσεις δείχνουν τα προϊόντα, εξηγούν τις δυνατότητες τους, και απαντούν σε ερωτήσεις του κοινού σε πραγματικό χρόνο. Οι καταναλωτές μπορούν να κάνουν αγορές άμεσα, χωρίς να χρειάζεται να φύγουν από την πλατφόρμα. Δισεκατομμύρια πωλήσεις σε Αμερική και Ασία – Άνοδος και στην Ευρώπη Αυτή η μορφή αγορών κερδίζει έδαφος παγκοσμίως, με την Κίνα να οδηγεί την τάση, […] Το live shopping έρχεται στην Ελλάδα, αλλάζοντας τον τρόπο που πραγματοποιούμε τις αγορές μας μέσω των ηλεκτρονικών καταστημάτων, αποτελώντας μια από τις πιο σημαντικές καινοτομίες των τελευταίων ετών. Σε μια εποχή μάλιστα που οι καταναλωτές επιζητούν αμεσότητα, διαδραστικότητα και προσωποποίηση στις αγορές τους, η νέα αυτή τάση, όπως αναφέρουν οι ειδικοί, προσφέρει στους ενδιαφερόμενους την ιδανική λύση. Τι είναι όμως το live shopping; «Συνδυάζει τα πλεονεκτήματα του ηλεκτρονικού εμπορίου με τη διαδραστικότητα της ζωντανής αλληλεπίδρασης με τους καταναλωτές», αναφέρει η product manager της Generation Y, της ελληνικής πολυεθνικής εταιρίας που δραστηριοποιείται στον τομέα ψηφιακού μετασχηματισμού, Εύη Τοπάλη. Σε μία ζωντανή σύνδεση (live), οι επιχειρήσεις δείχνουν τα προϊόντα, εξηγούν τις δυνατότητες τους, και απαντούν σε ερωτήσεις του κοινού σε πραγματικό χρόνο. Οι καταναλωτές μπορούν να κάνουν αγορές άμεσα, χωρίς να χρειάζεται να φύγουν από την πλατφόρμα. Δισεκατομμύρια πωλήσεις σε Αμερική και Ασία – Άνοδος και στην Ευρώπη Αυτή η μορφή αγορών κερδίζει έδαφος παγκοσμίως, με την Κίνα να οδηγεί την τάση, ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ, καταναλωτές, ψώνια