Οικονομία

Η μπύρα που τσαντίζει τους Γερμανούς, το τσάι «tuvunu» και οι επενδύσεις 100 εκατ. ευρώ

Με σταθερή παρουσία στην αγορά της μπύρας και στρατηγική εξωστρέφειας που βασίζεται στην καινοτομία και τις τοπικές πρώτες ύλες, η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης συνεχίζει να επενδύει στη Θράκη και να εξάγει Ελλάδα. Από το εμβληματικό brand Βεργίνα έως το πρωτοποριακό ρόφημα tuvunu, η εταιρεία παραμένει σταθερά προσανατολισμένη στην ενίσχυση της ελληνικής παραγωγής και επιχειρηματικότητας. Στο πλαίσιο του Οικονομικού Φόρουμ των Δελφών, ο Διευθυντής Εταιρικών Σχέσεων και Επικοινωνίας της Ζυθοποιίας Μακεδονίας Θράκης, κ. Νικόλαος Μπήλιος, μίλησε στο booth του Newsbeast για τη διαδρομή της εταιρείας, τις επενδύσεις που ξεπερνούν τα 100 εκατ. ευρώ και τη φιλοδοξία «να βάλουν τη Θράκη στον χάρτη». «Φτιάξαμε έναν ολόκληρο κλάδο» Όλα άρχισαν στα μέσα της δεκαετίας του ’90, τότε που η Ελλάδα δε διέθετε πλέον ούτε μία 100% γνήσια ελληνική μπύρα. Όπως σημείωσε ο κ. Μπήλιος, η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης ήταν αυτή που έφερε την πρώτη ελληνική μπύρα το 1998, δημιουργώντας στην ουσία τον κλάδο των ανεξάρτητων μικρών ζυθοποιών. «Έχουμε πια 73 μικρές ζυθοποιίες, που […] Με σταθερή παρουσία στην αγορά της μπύρας και στρατηγική εξωστρέφειας που βασίζεται στην καινοτομία και τις τοπικές πρώτες ύλες, η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης συνεχίζει να επενδύει στη Θράκη και να εξάγει Ελλάδα. Από το εμβληματικό brand Βεργίνα έως το πρωτοποριακό ρόφημα tuvunu, η εταιρεία παραμένει σταθερά προσανατολισμένη στην ενίσχυση της ελληνικής παραγωγής και επιχειρηματικότητας. Στο πλαίσιο του Οικονομικού Φόρουμ των Δελφών, ο Διευθυντής Εταιρικών Σχέσεων και Επικοινωνίας της Ζυθοποιίας Μακεδονίας Θράκης, κ. Νικόλαος Μπήλιος, μίλησε στο booth του Newsbeast για τη διαδρομή της εταιρείας, τις επενδύσεις που ξεπερνούν τα 100 εκατ. ευρώ και τη φιλοδοξία «να βάλουν τη Θράκη στον χάρτη». «Φτιάξαμε έναν ολόκληρο κλάδο» Όλα άρχισαν στα μέσα της δεκαετίας του ’90, τότε που η Ελλάδα δε διέθετε πλέον ούτε μία 100% γνήσια ελληνική μπύρα. Όπως σημείωσε ο κ. Μπήλιος, η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης ήταν αυτή που έφερε την πρώτη ελληνική μπύρα το 1998, δημιουργώντας στην ουσία τον κλάδο των ανεξάρτητων μικρών ζυθοποιών. «Έχουμε πια 73 μικρές ζυθοποιίες, που  ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ, ζυθοποιία, Οικονομικό Φόρουμ Δελφών 

Μπορεί να σας αρέσει αυτό

Οικονομία

Τζέφρι Πάιατ: Η Ελλάδα και η ΔΕΗ παράδειγμα για την ενεργειακή μετάβαση

Τον ηγετικό ρόλο της ΔΕΗ στην ενεργειακή μετάβαση της χώρας αλλά και της ευρύτερης περιοχής της Νοτιοανατολικής Ευρώπης ανέδειξε ο
Οικονομία

Η Αμερική με το δολάριο θέλει να πλήξει τις σχέσεις Κίνας-Ρωσίας, αλλά μπορεί να της γυρίσει μπούμερανγκ

Οι ΗΠΑ με αφορμή τον πόλεμο στην Ουκρανία επεξεργάζονται σχέδιο, για να χρησιμοποιήσουν επίσημα το δολάριο ως μοχλό πίεσης, προκειμένου