Η μελέτη Accenture Life Trends 2025 προβλέπει μια νέα δυναμική που θα αναδιαμορφώσει τις σχέσεις μεταξύ ανθρώπων και επιχειρήσεων
Περισσότεροι από τους μισούς ανθρώπους αμφισβητούν -περισσότερο από ποτέ- το διαδικτυακό περιεχόμενο, ενώ 62% δηλώνει ότι η εμπιστοσύνη είναι ένας σημαντικός παράγοντας στη διαδικασία επιλογής ενός brand, σύμφωνα με την 18η ετήσια μελέτη Accenture Life Trends. Η ανταπόκριση των ανθρώπων στις ραγδαίες τεχνολογικές εξελίξεις είναι ανάμεικτη. Δεδομένης της αυξημένης χρήσης της τεχνητής νοημοσύνης και της παραγωγικής τεχνητής νοημοσύνης, οι πρόσφατες καινοτομίες επηρεάζουν αναπόφευκτα τις ψηφιακές εμπειρίες όλων. Αν και οι άνθρωποι απολαμβάνουν την ευκολία που προσφέρει η ψηφιακή τεχνολογία, αισθάνονται όλο και μεγαλύτερη ανάγκη να αξιολογούν προσεκτικά τι βλέπουν και τι πιστεύουν, καθώς προσπαθούν να εξισορροπήσουν το ρόλο και τη σημασία της τεχνολογίας στη ζωή τους. «Καθώς οι νέες τεχνολογίες, όπως η παραγωγική τεχνητή νοημοσύνη, αναδιαμορφώνουν τις καθημερινές εμπειρίες, οι άνθρωποι προσαρμόζουν τον τρόπο που αλληλεπιδρούν για να διατηρήσουν τον έλεγχο», δήλωσε ο Nick Law, creative chairperson της Accenture Song. «Σήμερα, η εμπιστοσύνη στο διαδίκτυο είναι κρίσιμη, με τους ανθρώπους να γίνονται ολοένα και πιο επιφυλακτικοί. Αυτή η αλλαγή επηρεάζει […] Περισσότεροι από τους μισούς ανθρώπους αμφισβητούν -περισσότερο από ποτέ- το διαδικτυακό περιεχόμενο, ενώ 62% δηλώνει ότι η εμπιστοσύνη είναι ένας σημαντικός παράγοντας στη διαδικασία επιλογής ενός brand, σύμφωνα με την 18η ετήσια μελέτη Accenture Life Trends. Η ανταπόκριση των ανθρώπων στις ραγδαίες τεχνολογικές εξελίξεις είναι ανάμεικτη. Δεδομένης της αυξημένης χρήσης της τεχνητής νοημοσύνης και της παραγωγικής τεχνητής νοημοσύνης, οι πρόσφατες καινοτομίες επηρεάζουν αναπόφευκτα τις ψηφιακές εμπειρίες όλων. Αν και οι άνθρωποι απολαμβάνουν την ευκολία που προσφέρει η ψηφιακή τεχνολογία, αισθάνονται όλο και μεγαλύτερη ανάγκη να αξιολογούν προσεκτικά τι βλέπουν και τι πιστεύουν, καθώς προσπαθούν να εξισορροπήσουν το ρόλο και τη σημασία της τεχνολογίας στη ζωή τους. «Καθώς οι νέες τεχνολογίες, όπως η παραγωγική τεχνητή νοημοσύνη, αναδιαμορφώνουν τις καθημερινές εμπειρίες, οι άνθρωποι προσαρμόζουν τον τρόπο που αλληλεπιδρούν για να διατηρήσουν τον έλεγχο», δήλωσε ο Nick Law, creative chairperson της Accenture Song. «Σήμερα, η εμπιστοσύνη στο διαδίκτυο είναι κρίσιμη, με τους ανθρώπους να γίνονται ολοένα και πιο επιφυλακτικοί. Αυτή η αλλαγή επηρεάζει ΕΛΛΑΔΑ