Η Λίνα Μενδώνη εγκαινίασε τη δομή υφαντικής τέχνης στη Βλάστη Εορδαίας – Σχέδιο αναβίωσης της παραδοσιακής χειροτεχνίας

«Στην Βλάστη επαναλειτουργούμε την δομή υφαντικής τέχνης με άμεσο στόχο να δημιουργήσουμε τους πρώτους χειροτέχνες με υψηλή κατάρτιση που κάποιοι εξ αυτών μπορεί να μείνουν και να εργασθούν στις τοπικές τους κοινωνίες» υπογράμμισε η υπουργός Πολιτισμού Λίνα Μενδώνη κατά την διάρκεια της ομιλίας της στα εγκαίνια της δομής υφαντουργίας που λειτουργεί στις εγκαταστάσεις του παλιού Σουηδικού εργαστηρίου στη Βλάστη Εορδαίας. Η κυρία Μενδώνη ανέφερε ότι στα άμεσα σχέδια του υπουργείου είναι «οι καταρτισμένοι να έχουν ένα πλήρως αναγνωρισμένο πτυχίο που θα μπορεί να τους προσφέρει επαγγελματική εξέλιξη σένα κλάδο που μπορεί να αναγεννηθεί. Για αυτό συνεργαζόμαστε με το ΠΔΜ το οποίο διαθέτει τους μηχανισμούς για την πιστοποίηση της κατάρτισης τους» κατέληξε. Υπενθύμισε ότι η πιλοτική λειτουργία των δομών υφαντικής τέχνης στη Βλάστη και το Νεστόριο και της χειροτεχνίας σε άλλες περιοχές της χώρας «εδράζεται στο σχέδιο που εκπονήσαμε το 2019 για την αναβίωση της Κεραμικής και υφαντικής τέχνης που είναι συνυφασμένες με την ιστορία και την εξέλιξη των τοπικών κοινωνιών». […] «Στην Βλάστη επαναλειτουργούμε την δομή υφαντικής τέχνης με άμεσο στόχο να δημιουργήσουμε τους πρώτους χειροτέχνες με υψηλή κατάρτιση που κάποιοι εξ αυτών μπορεί να μείνουν και να εργασθούν στις τοπικές τους κοινωνίες» υπογράμμισε η υπουργός Πολιτισμού Λίνα Μενδώνη κατά την διάρκεια της ομιλίας της στα εγκαίνια της δομής υφαντουργίας που λειτουργεί στις εγκαταστάσεις του παλιού Σουηδικού εργαστηρίου στη Βλάστη Εορδαίας. Η κυρία Μενδώνη ανέφερε ότι στα άμεσα σχέδια του υπουργείου είναι «οι καταρτισμένοι να έχουν ένα πλήρως αναγνωρισμένο πτυχίο που θα μπορεί να τους προσφέρει επαγγελματική εξέλιξη σένα κλάδο που μπορεί να αναγεννηθεί. Για αυτό συνεργαζόμαστε με το ΠΔΜ το οποίο διαθέτει τους μηχανισμούς για την πιστοποίηση της κατάρτισης τους» κατέληξε. Υπενθύμισε ότι η πιλοτική λειτουργία των δομών υφαντικής τέχνης στη Βλάστη και το Νεστόριο και της χειροτεχνίας σε άλλες περιοχές της χώρας «εδράζεται στο σχέδιο που εκπονήσαμε το 2019 για την αναβίωση της Κεραμικής και υφαντικής τέχνης που είναι συνυφασμένες με την ιστορία και την εξέλιξη των τοπικών κοινωνιών». ΕΛΛΑΔΑ, ΠΟΛΙΤΙΚΗ, Κλωστοϋφαντουργία, Λίνα Μενδώνη