Η Κίνα σχεδιάζει να στείλει χιλιάδες εργάτες στην Ευρώπη για την κατασκευή εργοστασίων μπαταριών αυτοκινήτων

Η Κίνα στέλνει χιλιάδες εργάτες στην Ευρώπη με σκοπό να βοηθήσουν στην κατασκευή εργοστασίων μπαταριών αυτοκινήτων που αναμένεται να δώσουν μια νέα πνοή στην αυτοκινητοβιομηχανία της ηπείρου, σύμφωνα με δημοσίευμα των Financial Times. Η μεγάλης κλίμακας μετακίνηση εργατικού δυναμικού υπογραμμίζει, σύμφωνα με τους Times, τα μεγάλα κενά στις δεξιότητες και την τεχνογνωσία της Ευρώπης στον τομέα. Το πιο χαρακτηριστικό παράδειγμα αυτής της ενέργειας είναι η κινεζική CATL, ένας από τους πιο προηγμένους κατασκευαστές μπαταριών στον κόσμο, η οποία σχεδιάζει να στείλει 2.000 εργάτες για την κατασκευή και τον εξοπλισμό ενός εργοστασίου μπαταριών αξίας 4 δισεκατομμυρίων ευρώ στην Ισπανία σε κοινοπραξία με τη Stellantis. Η κινεζική εταιρεία δήλωσε ότι έχει δεσμευτεί να προσλάβει και να εκπαιδεύσει ντόπιους εργάτες για να λειτουργήσουν το ισπανικό εργοστάσιο μόλις κατασκευαστεί. Ο Joris Teer, αναλυτής οικονομικής ασφάλειας στο Ινστιτούτο Μελετών Ασφάλειας της Ευρωπαϊκής Ένωσης, δήλωσε ότι οι κινεζικές εταιρείες προστατεύουν στενά την πνευματική τους ιδιοκτησία, εν μέρει έτσι ώστε η οικονομία της χώρας να μπορεί να […] Η Κίνα στέλνει χιλιάδες εργάτες στην Ευρώπη με σκοπό να βοηθήσουν στην κατασκευή εργοστασίων μπαταριών αυτοκινήτων που αναμένεται να δώσουν μια νέα πνοή στην αυτοκινητοβιομηχανία της ηπείρου, σύμφωνα με δημοσίευμα των Financial Times. Η μεγάλης κλίμακας μετακίνηση εργατικού δυναμικού υπογραμμίζει, σύμφωνα με τους Times, τα μεγάλα κενά στις δεξιότητες και την τεχνογνωσία της Ευρώπης στον τομέα. Το πιο χαρακτηριστικό παράδειγμα αυτής της ενέργειας είναι η κινεζική CATL, ένας από τους πιο προηγμένους κατασκευαστές μπαταριών στον κόσμο, η οποία σχεδιάζει να στείλει 2.000 εργάτες για την κατασκευή και τον εξοπλισμό ενός εργοστασίου μπαταριών αξίας 4 δισεκατομμυρίων ευρώ στην Ισπανία σε κοινοπραξία με τη Stellantis. Η κινεζική εταιρεία δήλωσε ότι έχει δεσμευτεί να προσλάβει και να εκπαιδεύσει ντόπιους εργάτες για να λειτουργήσουν το ισπανικό εργοστάσιο μόλις κατασκευαστεί. Ο Joris Teer, αναλυτής οικονομικής ασφάλειας στο Ινστιτούτο Μελετών Ασφάλειας της Ευρωπαϊκής Ένωσης, δήλωσε ότι οι κινεζικές εταιρείες προστατεύουν στενά την πνευματική τους ιδιοκτησία, εν μέρει έτσι ώστε η οικονομία της χώρας να μπορεί να Διεθνής οικονομία, ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ, αυτοκίνητο, εργοστάσιο, Ευρώπη, Κίνα, μπαταρίες