Η εφορία «σκανάρει» τους influencers: Αναδρομικοί έλεγχοι για κρυφά εισοδήματα και πολυτελή ζωή
Τα πάρτι φοροδιαφυγής των influencers έχουν μπει στο στόχαστρο της εφορίας, καθώς πολλοί είναι εκείνοι που διαφημίζουν καταστήματα και προϊόντα χωρίς να δηλώνουν τα έσοδά τους. Οι Ράμπο της ΑΑΔΕ, με τη βοήθεια της ειδικής ομάδας social media και σύγχρονες τεχνολογίες τεχνητής νοημοσύνης, σαρώνουν τις αναρτήσεις τους, ακόμη και αυτές που έγιναν πριν από χρόνια. Η ΑΑΔΕ στοχεύει σε περιπτώσεις όπου τα δηλωθέντα εισοδήματα δεν ανταποκρίνονται στον πολυτελή τρόπο ζωής που προβάλλεται στα social media. Οι influencers που εμφανίζονται φτωχοί στις φορολογικές δηλώσεις τους αλλά παράλληλα δημοσιεύουν εικόνες με ακριβά αυτοκίνητα, διαμονές σε πολυτελή ξενοδοχεία και ταξίδια σε εξωτικούς προορισμούς βρίσκονται στο μικροσκόπιο. Μάλιστα η έρευνα έχει και αναδρομική ισχύ, δηλαδή μπορεί να ελέγξει και αναρτήσεις που έχουν γίνει πριν από χρόνια. Υπάρχουν ωστόσο επαγγελματίες του χώρου που ακολουθούν τους κανόνες, ανοίγοντας βιβλία και καταχωρίζοντας τα τιμολόγιά τους στο MyDATA. Ωστόσο, αρκετοί δεν έχουν καν βιβλία, δεν εκδίδουν τιμολόγια και αποφεύγουν τη φορολογία. Τα πιθανά κέρδη ανά κατηγορία influencers Η […] Τα πάρτι φοροδιαφυγής των influencers έχουν μπει στο στόχαστρο της εφορίας, καθώς πολλοί είναι εκείνοι που διαφημίζουν καταστήματα και προϊόντα χωρίς να δηλώνουν τα έσοδά τους. Οι Ράμπο της ΑΑΔΕ, με τη βοήθεια της ειδικής ομάδας social media και σύγχρονες τεχνολογίες τεχνητής νοημοσύνης, σαρώνουν τις αναρτήσεις τους, ακόμη και αυτές που έγιναν πριν από χρόνια. Η ΑΑΔΕ στοχεύει σε περιπτώσεις όπου τα δηλωθέντα εισοδήματα δεν ανταποκρίνονται στον πολυτελή τρόπο ζωής που προβάλλεται στα social media. Οι influencers που εμφανίζονται φτωχοί στις φορολογικές δηλώσεις τους αλλά παράλληλα δημοσιεύουν εικόνες με ακριβά αυτοκίνητα, διαμονές σε πολυτελή ξενοδοχεία και ταξίδια σε εξωτικούς προορισμούς βρίσκονται στο μικροσκόπιο. Μάλιστα η έρευνα έχει και αναδρομική ισχύ, δηλαδή μπορεί να ελέγξει και αναρτήσεις που έχουν γίνει πριν από χρόνια. Υπάρχουν ωστόσο επαγγελματίες του χώρου που ακολουθούν τους κανόνες, ανοίγοντας βιβλία και καταχωρίζοντας τα τιμολόγιά τους στο MyDATA. Ωστόσο, αρκετοί δεν έχουν καν βιβλία, δεν εκδίδουν τιμολόγια και αποφεύγουν τη φορολογία. Τα πιθανά κέρδη ανά κατηγορία influencers Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ, influencer, ΑΑΔΕ, εισόδημα, εφορία