Η Ελλάδα ψηλά στις επιλογές των Ευρωπαίων για το 2026

Στη λεωφόρο της διαρκούς απογείωσης παραμένει ο ελληνικός τουρισμός. Οι νέες αγορές όπως αυτή της Ινδίας διευρύνουν τις προοπτικές ανόδου εξέλιξη που ενισχύει η συνεχής και διαρρήδην προτίμηση των Ευρωπαίων προς τη χώρα. Τούτων δοθέντων βαθιά αφοσιωμένοι στα ταξίδια αναψυχής παραμένουν οι Ευρωπαίοι παρά τις οικονομικές πιέσεις και την παγκόσμια αβεβαιότητα, σύμφωνα με έρευνα από το MMGY Travel Intelligence. Ωστόσο, περισσότερες διακοπές από οποιαδήποτε άλλη ηλικιακή ομάδα, θα κάνει τους επόμενους 12 μήνες η Gen-Z. Η νεότερη γενιά προωθεί την τουριστική άνθηση στην Ευρώπη και σχεδιάζει να ξοδέψει τα περισσότερα χρήματα σε διεθνή ταξίδια. Ενώ οι δαπάνες αναμένεται να παραμείνουν σταθερές στα 4.931 ευρώ τους επόμενους 12 μήνες, οι συνολικές προοπτικές παραμένουν αισιόδοξες. Οι τουρίστες προσαρμόζουν τα σχέδια τους στον προϋπολογισμό τους, αλλά δεν εγκαταλείπουν εντελώς τα ταξίδια τους. Η έρευνα σε πέντε ευρωπαϊκές χώρες (Γαλλία, Γερμανία, Ιταλία, Ισπανία και Ηνωμένο Βασίλειο) απεικονίζει έναν ταξιδιώτη με γνώμονα την αξία, με τεχνολογική εξοικείωση, που αναζητά την αυθεντικότητα, τη βιωσιμότητα και την […] Στη λεωφόρο της διαρκούς απογείωσης παραμένει ο ελληνικός τουρισμός. Οι νέες αγορές όπως αυτή της Ινδίας διευρύνουν τις προοπτικές ανόδου εξέλιξη που ενισχύει η συνεχής και διαρρήδην προτίμηση των Ευρωπαίων προς τη χώρα. Τούτων δοθέντων βαθιά αφοσιωμένοι στα ταξίδια αναψυχής παραμένουν οι Ευρωπαίοι παρά τις οικονομικές πιέσεις και την παγκόσμια αβεβαιότητα, σύμφωνα με έρευνα από το MMGY Travel Intelligence. Ωστόσο, περισσότερες διακοπές από οποιαδήποτε άλλη ηλικιακή ομάδα, θα κάνει τους επόμενους 12 μήνες η Gen-Z. Η νεότερη γενιά προωθεί την τουριστική άνθηση στην Ευρώπη και σχεδιάζει να ξοδέψει τα περισσότερα χρήματα σε διεθνή ταξίδια. Ενώ οι δαπάνες αναμένεται να παραμείνουν σταθερές στα 4.931 ευρώ τους επόμενους 12 μήνες, οι συνολικές προοπτικές παραμένουν αισιόδοξες. Οι τουρίστες προσαρμόζουν τα σχέδια τους στον προϋπολογισμό τους, αλλά δεν εγκαταλείπουν εντελώς τα ταξίδια τους. Η έρευνα σε πέντε ευρωπαϊκές χώρες (Γαλλία, Γερμανία, Ιταλία, Ισπανία και Ηνωμένο Βασίλειο) απεικονίζει έναν ταξιδιώτη με γνώμονα την αξία, με τεχνολογική εξοικείωση, που αναζητά την αυθεντικότητα, τη βιωσιμότητα και την ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ, ταξίδια, τουρισμός, τουρίστες






