Η Ελλάδα χάνει αγορές για τα προϊόντα της και οι εξαγωγές μειώνονται σημαντικά – Μεγάλη αύξηση στο εμπορικό έλλειμμα
Η Ελλάδα συνεχίζει να χάνει αγορές για τα προϊόντα της και είναι δεδομένο ότι τα επόμενα χρόνια θα βρεθεί σε ιδιαίτερα δυσχερή θέση. Για έναν ακόμη μήνα, τον Μάρτιο, οι εξαγωγές μειώθηκαν με μεγαλύτερο ρυθμό από την αντίστοιχη μείωση στις εισαγωγές, προκαλώντας σημαντικό πρόβλημα στην ελληνική οικονομία και εύλογη ανησυχία στο οικονομικό επιτελείο. Ταυτόχρονα, το έλλειμα στο εμπορικό ισοζύγιο συνεχίζει να αυξάνεται, προκαλώντας όπως είναι φυσικό προβληματισμό για την επόμενη ημέρα, αφού η τάση αυτή δεν μπορεί να χαρακτηριστεί συγκυριακή, δεδομένου ότι έχει ξεκινήσει από τα μέσα του περασμένου έτους και μετά. Η εξέλιξη αυτή επαναφέρει στο προσκήνιο την ανάγκη για δέσμη παρεμβάσεων, η οποία θα μπορέσει σε ένα βαθμό να επαναφέρει την ανταγωνιστικότητα των ελληνικών επιχειρήσεων που φαίνεται να έχει διαβρωθεί τα τελευταία χρόνια. Οι έλληνες εξαγωγείς αναζητούν νέες ευκαιρίες ανάπτυξης, προσαρμόζοντας τη στρατηγική τους στα νέα δεδομένα. Μάλιστα ο Πανελλήνιος Σύνδεσμος Εξαγωγέων παρακολουθεί στενά τις εξελίξεις και προτείνει λύσεις για την αντιμετώπιση των δυσκολιών, όπως τουλάχιστον αναφέρουν οι […] Η Ελλάδα συνεχίζει να χάνει αγορές για τα προϊόντα της και είναι δεδομένο ότι τα επόμενα χρόνια θα βρεθεί σε ιδιαίτερα δυσχερή θέση. Για έναν ακόμη μήνα, τον Μάρτιο, οι εξαγωγές μειώθηκαν με μεγαλύτερο ρυθμό από την αντίστοιχη μείωση στις εισαγωγές, προκαλώντας σημαντικό πρόβλημα στην ελληνική οικονομία και εύλογη ανησυχία στο οικονομικό επιτελείο. Ταυτόχρονα, το έλλειμα στο εμπορικό ισοζύγιο συνεχίζει να αυξάνεται, προκαλώντας όπως είναι φυσικό προβληματισμό για την επόμενη ημέρα, αφού η τάση αυτή δεν μπορεί να χαρακτηριστεί συγκυριακή, δεδομένου ότι έχει ξεκινήσει από τα μέσα του περασμένου έτους και μετά. Η εξέλιξη αυτή επαναφέρει στο προσκήνιο την ανάγκη για δέσμη παρεμβάσεων, η οποία θα μπορέσει σε ένα βαθμό να επαναφέρει την ανταγωνιστικότητα των ελληνικών επιχειρήσεων που φαίνεται να έχει διαβρωθεί τα τελευταία χρόνια. Οι έλληνες εξαγωγείς αναζητούν νέες ευκαιρίες ανάπτυξης, προσαρμόζοντας τη στρατηγική τους στα νέα δεδομένα. Μάλιστα ο Πανελλήνιος Σύνδεσμος Εξαγωγέων παρακολουθεί στενά τις εξελίξεις και προτείνει λύσεις για την αντιμετώπιση των δυσκολιών, όπως τουλάχιστον αναφέρουν οι Ελληνική οικονομία, ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ, ελληνικά προϊόντα, εμπορικό έλλειμμα, εμπορικό ισοζύγιο, εξαγωγές