Οικονομία

Η Ελλάδα, στρατηγικής σημασίας αγορά για την Hilton – Διεύρυνση χαρτοφυλακίου σε αστικά κέντρα και τουριστικούς προορισμούς

Στρατηγική αγορά για την Hilton αποτελεί η Ελλάδα σύμφωνα με όσα ανέφερε εχθές, στο πλαίσιο δημοσιογραφικής συνάντησης, ο Alan Mantin, Vice President, Development, Southern Europe, Hilton. «Η ανάπτυξή μας στην Ελλάδα είναι ισχυρότερη από ποτέ. Τα τελευταία πέντε χρόνια έχουμε επεκτείνει το ελληνικό χαρτοφυλάκιό μας με περισσότερα από 60 ξενοδοχεία σε λειτουργία ή υπό ανάπτυξη – με αρκετά συναρπαστικά ανοίγματα προγραμματισμένα για το 2026 και έπειτα» ανέφερε ο κ. Mantin και συμπλήρωσε: «Με σημαντική πρόοδο στα resort μας στα ελληνικά νησιά και αξιοσημείωτη ανάπτυξη στα lifestyle brands, είμαστε ενθουσιασμένοι που εμπλουτίζουμε περαιτέρω το portfolio μας. Μετά την παρουσίαση των Hilton Garden Inn και Curio Collection στην Αθήνα, ανυπομονούμε να παρουσιάσουμε τα πολυτελή brands Conrad και Waldorf Astoria, καθώς και την επιστροφή του εμβληματικού Hilton Hotels & Resorts μέσα στην επόμενη χρονιά». Επτά διαφορετικά brands Στην Ελλάδα, η Hilton σύμφωνα με όσα αναφέρθηκαν, έχει διανύσει μια εντυπωσιακή πορεία μετασχηματισμού, ξεκινώντας από ένα και μόνο ξενοδοχείο και επεκτείνοντας το χαρτοφυλάκιό της το […] Στρατηγική αγορά για την Hilton αποτελεί η Ελλάδα σύμφωνα με όσα ανέφερε εχθές, στο πλαίσιο δημοσιογραφικής συνάντησης, ο Alan Mantin, Vice President, Development, Southern Europe, Hilton. «Η ανάπτυξή μας στην Ελλάδα είναι ισχυρότερη από ποτέ. Τα τελευταία πέντε χρόνια έχουμε επεκτείνει το ελληνικό χαρτοφυλάκιό μας με περισσότερα από 60 ξενοδοχεία σε λειτουργία ή υπό ανάπτυξη – με αρκετά συναρπαστικά ανοίγματα προγραμματισμένα για το 2026 και έπειτα» ανέφερε ο κ. Mantin και συμπλήρωσε: «Με σημαντική πρόοδο στα resort μας στα ελληνικά νησιά και αξιοσημείωτη ανάπτυξη στα lifestyle brands, είμαστε ενθουσιασμένοι που εμπλουτίζουμε περαιτέρω το portfolio μας. Μετά την παρουσίαση των Hilton Garden Inn και Curio Collection στην Αθήνα, ανυπομονούμε να παρουσιάσουμε τα πολυτελή brands Conrad και Waldorf Astoria, καθώς και την επιστροφή του εμβληματικού Hilton Hotels & Resorts μέσα στην επόμενη χρονιά». Επτά διαφορετικά brands Στην Ελλάδα, η Hilton σύμφωνα με όσα αναφέρθηκαν, έχει διανύσει μια εντυπωσιακή πορεία μετασχηματισμού, ξεκινώντας από ένα και μόνο ξενοδοχείο και επεκτείνοντας το χαρτοφυλάκιό της το  ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ, Hilton, ξενοδοχεία 

Μπορεί να σας αρέσει αυτό

Οικονομία

Τζέφρι Πάιατ: Η Ελλάδα και η ΔΕΗ παράδειγμα για την ενεργειακή μετάβαση

Τον ηγετικό ρόλο της ΔΕΗ στην ενεργειακή μετάβαση της χώρας αλλά και της ευρύτερης περιοχής της Νοτιοανατολικής Ευρώπης ανέδειξε ο
Οικονομία

Η Αμερική με το δολάριο θέλει να πλήξει τις σχέσεις Κίνας-Ρωσίας, αλλά μπορεί να της γυρίσει μπούμερανγκ

Οι ΗΠΑ με αφορμή τον πόλεμο στην Ουκρανία επεξεργάζονται σχέδιο, για να χρησιμοποιήσουν επίσημα το δολάριο ως μοχλό πίεσης, προκειμένου