Η Ελλάδα ενισχύει τη θέση της στον παγκόσμιο τουριστικό χάρτη χάρη στην αυξημένη ζήτηση από ΗΠΑ και Αυστραλία

Η Ελλάδα φαίνεται να κερδίζει τη «ψήφο εμπιστοσύνης» των ταξιδιωτών από τις Ηνωμένες Πολιτείες και την Αυστραλία, οι οποίοι δείχνουν αυξημένο ενδιαφέρον να την επισκεφτούν μέσα στο επόμενο έτος. Οι δύο αυτές αγορές, παρά τη μεγάλη απόσταση, κατατάσσουν την Ελλάδα ανάμεσα στους κορυφαίους προορισμούς τους, ενισχύοντας σημαντικά τη θέση της στον παγκόσμιο τουριστικό χάρτη. Αντίθετα, οι ταξιδιώτες από την Κίνα και την Ινδία φαίνεται να προτιμούν πιο κοντινούς προορισμούς, διαμορφώνοντας μια διαφορετική εικόνα για την ελληνική τουριστική βιομηχανία στις ασιατικές αγορές. Σύμφωνα με τη νέα μελέτη του Ινστιτούτου του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΙΝΣΕΤΕ), η Ελλάδα παραμένει ένας από τους πιο ελκυστικούς τουριστικούς κόμβους διεθνώς. Η μελέτη αυτή εξετάζει τις προτιμήσεις των ταξιδιωτών από τέσσερις μεγάλες μακρινές αγορές — τις ΗΠΑ, την Κίνα, την Ινδία και την Αυστραλία — καθώς και από την Ευρώπη, προσφέροντας πολύτιμες πληροφορίες για τις προοπτικές του ελληνικού τουρισμού. Η εικόνα της Ελλάδας είναι ιδιαίτερα ενθαρρυντική στις αγορές των ΗΠΑ και της Αυστραλίας: Η μικρή διαφορά […] Η Ελλάδα φαίνεται να κερδίζει τη «ψήφο εμπιστοσύνης» των ταξιδιωτών από τις Ηνωμένες Πολιτείες και την Αυστραλία, οι οποίοι δείχνουν αυξημένο ενδιαφέρον να την επισκεφτούν μέσα στο επόμενο έτος. Οι δύο αυτές αγορές, παρά τη μεγάλη απόσταση, κατατάσσουν την Ελλάδα ανάμεσα στους κορυφαίους προορισμούς τους, ενισχύοντας σημαντικά τη θέση της στον παγκόσμιο τουριστικό χάρτη. Αντίθετα, οι ταξιδιώτες από την Κίνα και την Ινδία φαίνεται να προτιμούν πιο κοντινούς προορισμούς, διαμορφώνοντας μια διαφορετική εικόνα για την ελληνική τουριστική βιομηχανία στις ασιατικές αγορές. Σύμφωνα με τη νέα μελέτη του Ινστιτούτου του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΙΝΣΕΤΕ), η Ελλάδα παραμένει ένας από τους πιο ελκυστικούς τουριστικούς κόμβους διεθνώς. Η μελέτη αυτή εξετάζει τις προτιμήσεις των ταξιδιωτών από τέσσερις μεγάλες μακρινές αγορές — τις ΗΠΑ, την Κίνα, την Ινδία και την Αυστραλία — καθώς και από την Ευρώπη, προσφέροντας πολύτιμες πληροφορίες για τις προοπτικές του ελληνικού τουρισμού. Η εικόνα της Ελλάδας είναι ιδιαίτερα ενθαρρυντική στις αγορές των ΗΠΑ και της Αυστραλίας: Η μικρή διαφορά Ελληνική οικονομία, ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ, ταξιδιώτες, τουρισμός