Η εκεχειρία Ισραήλ-Χαμάς «άνοιξε» ξανά τη διώρυγα του Σουέζ και ρίχνει έως και 25% τα ναύλα των εμπορευματοκιβωτίων
H επιστροφή των Container Ships στη διώρυγα του Σουέζ μετά την εκεχειρία Ισραήλ-Χαμάς και τον προσωρινό τερματισμό των επιθέσεων των Χούθι εναντίον της Διεθνούς ναυτιλίας στην κρίσιμη ναυτιλιακή οδό της Ερυθράς Θάλασσας, θα σημάνει και τη σημαντική πτώση τους ναύλους εμπορευματοκιβωτίων κυρίως στις μεταφορές Ασίας-Ευρώπης. Η διαδρομή της Ερυθράς Θάλασσας είναι η συντομότερη διαδρομή από την Ασία προς την Ευρώπη, χάρη στη διώρυγα του Σουέζ με εναλλακτική λύση τη διαδρομή προς το νότιο άκρο της Αφρικής. Το ταξίδι ενός πλοίου στον διάπλου γύρω από την Αφρική είναι 11.800 ναυτικά μίλια (21.830 χλμ.) έναντι 8.500 ναυτικών μιλίων (15.725 χλμ.), μέσω Σουέζ ενώ στη διαδρομή γύρω από το Ακρωτήριο της Καλής Ελπίδος προστίθενται επιπλέον περίπου 10 ημέρες στο χρόνο μεταφοράς. Σύμφωνα με το Ρόιτερς ο αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος της DP World Yuvraj Narayan στο περιθώριο της συνάντησης του Παγκόσμιου Οικονομικού Φόρουμ που πραγματοποιείται στο Νταβός της Ελβετίας, δήλωσε ότι οι τιμές των θαλάσσιων εμπορευματικών μεταφορών θα μπορούσαν να πέσουν «τουλάχιστον 20%, με 25%» […] H επιστροφή των Container Ships στη διώρυγα του Σουέζ μετά την εκεχειρία Ισραήλ-Χαμάς και τον προσωρινό τερματισμό των επιθέσεων των Χούθι εναντίον της Διεθνούς ναυτιλίας στην κρίσιμη ναυτιλιακή οδό της Ερυθράς Θάλασσας, θα σημάνει και τη σημαντική πτώση τους ναύλους εμπορευματοκιβωτίων κυρίως στις μεταφορές Ασίας-Ευρώπης. Η διαδρομή της Ερυθράς Θάλασσας είναι η συντομότερη διαδρομή από την Ασία προς την Ευρώπη, χάρη στη διώρυγα του Σουέζ με εναλλακτική λύση τη διαδρομή προς το νότιο άκρο της Αφρικής. Το ταξίδι ενός πλοίου στον διάπλου γύρω από την Αφρική είναι 11.800 ναυτικά μίλια (21.830 χλμ.) έναντι 8.500 ναυτικών μιλίων (15.725 χλμ.), μέσω Σουέζ ενώ στη διαδρομή γύρω από το Ακρωτήριο της Καλής Ελπίδος προστίθενται επιπλέον περίπου 10 ημέρες στο χρόνο μεταφοράς. Σύμφωνα με το Ρόιτερς ο αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος της DP World Yuvraj Narayan στο περιθώριο της συνάντησης του Παγκόσμιου Οικονομικού Φόρουμ που πραγματοποιείται στο Νταβός της Ελβετίας, δήλωσε ότι οι τιμές των θαλάσσιων εμπορευματικών μεταφορών θα μπορούσαν να πέσουν «τουλάχιστον 20%, με 25%» Διεθνής οικονομία, ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ, διώρυγα του Σουέζ