Ελλάδα

Η Γενιά Χ στην Ελλάδα διαδραματίζει καθοριστικό ρόλο στην καταναλωτική οικονομία – Δεν εμπιστεύονται τις «μάρκες»

Τα αποτελέσματα έρευνας για τις καταναλωτικές δαπάνες ανά γενιά, εστιάζοντας στη Γενιά Χ, δηλαδή όσους γεννήθηκαν μεταξύ 1965 και 1980 δημοσίευσε πρόσφατα η NielsenIQ (NIQ), σε συνεργασία με το World Data Lab (WDL). Η έκθεση με τίτλο «The XFactor: Πώς η Γενιά Χ οδηγεί αθόρυβα τρισεκατομμύρια σε καταναλωτικές δαπάνες» αποκαλύπτει ότι οι Έλληνες καταναλωτές της Γενιάς Χ ευθύνονται για περίπου το 25% της συνολικής κατανάλωσης στη χώρα, ποσοστό ελαφρώς υψηλότερο από τον παγκόσμιο μέσο όρο. Σε παγκόσμιο επίπεδο, η Γενιά Χ αντιπροσωπεύει το 24% της καταναλωτικής δαπάνης, με αγοραστική δύναμη που φτάνει τα 15,2 τρισεκατομμύρια δολάρια, σχεδόν διπλάσια από τη συνολική κατανάλωση της Κίνας. Μέχρι το 2035, η ετήσια δαπάνη αυτής της γενιάς αναμένεται να κορυφωθεί στα 23 τρισεκατομμύρια δολάρια. Στην Ελλάδα και διεθνώς, η Γενιά Χ προβλέπεται να αυξήσει τις δαπάνες της σε τρεις βασικές κατηγορίες την επόμενη πενταετία: Τρόφιμα και μη αλκοολούχα ποτά, ομορφιά και αλκοολούχα ποτά. «Η Γενιά Χ στην Ελλάδα διαδραματίζει καθοριστικό ρόλο στην καταναλωτική οικονομία», […] Τα αποτελέσματα έρευνας για τις καταναλωτικές δαπάνες ανά γενιά, εστιάζοντας στη Γενιά Χ, δηλαδή όσους γεννήθηκαν μεταξύ 1965 και 1980 δημοσίευσε πρόσφατα η NielsenIQ (NIQ), σε συνεργασία με το World Data Lab (WDL). Η έκθεση με τίτλο «The XFactor: Πώς η Γενιά Χ οδηγεί αθόρυβα τρισεκατομμύρια σε καταναλωτικές δαπάνες» αποκαλύπτει ότι οι Έλληνες καταναλωτές της Γενιάς Χ ευθύνονται για περίπου το 25% της συνολικής κατανάλωσης στη χώρα, ποσοστό ελαφρώς υψηλότερο από τον παγκόσμιο μέσο όρο. Σε παγκόσμιο επίπεδο, η Γενιά Χ αντιπροσωπεύει το 24% της καταναλωτικής δαπάνης, με αγοραστική δύναμη που φτάνει τα 15,2 τρισεκατομμύρια δολάρια, σχεδόν διπλάσια από τη συνολική κατανάλωση της Κίνας. Μέχρι το 2035, η ετήσια δαπάνη αυτής της γενιάς αναμένεται να κορυφωθεί στα 23 τρισεκατομμύρια δολάρια. Στην Ελλάδα και διεθνώς, η Γενιά Χ προβλέπεται να αυξήσει τις δαπάνες της σε τρεις βασικές κατηγορίες την επόμενη πενταετία: Τρόφιμα και μη αλκοολούχα ποτά, ομορφιά και αλκοολούχα ποτά. «Η Γενιά Χ στην Ελλάδα διαδραματίζει καθοριστικό ρόλο στην καταναλωτική οικονομία»,  ΕΛΛΑΔΑ, αγορά, λιανεμπόριο 

Μπορεί να σας αρέσει αυτό

Ελλάδα

Πέθανε ο ηθοποιός Κώστας Στεφανάκης

Πέθανε ο ηθοποιός Κώστας Στεφανάκης σε ηλικία 76 ετών. Την είδηση για τον θάνατο του ηθοποιού γνωστοποίησε με ανάρτησή του
Ελλάδα

H αφρικανική σκόνη «σκέπασε» και τα Χανιά – Περιορισμένη ορατότητα και δυσφορία

Σενάριο ταινίας επιστημονικής φαντασίας θύμιζε η εικόνα στα Χανιά, με την ατμόσφαιρα σήμερα, λόγω της αφρικανικής σκόνης, να δημιουργεί εικόνες