Οικονομία

Η αλυσίδα super market Θανόπουλος γίνεται η πρώτη που εφαρμόζει ολοκληρωμένη αισθητηριακή προσβασιμότητα σε κατάστημά της

Μια διαφορετική εμπειρία επίσκεψης για τους συνανθρώπους μας με αυτισμό θέτει σε εφαρμογή η αλυσίδα super market Θανόπουλος, σε συνέχεια πολύμηνης μελέτης και σχεδιασμού που υλοποιήθηκε σε συνεργασία με τον εξειδικευμένο οργανισμό The Happy Act. Πρόκειται για ένα πρόγραμμα ολοκληρωμένης αισθητηριακής προσβασιμότητας, προσαρμοσμένο στα διεθνή πρωτόκολλα και πρότυπα για τη διευκόλυνση και συμπερίληψη νευροδιαφορετικών ατόμων. Η εφαρμογή του προγράμματος γίνεται στο κατάστημα της Κηφισιάς, Δραγούμη 6, δίπλα στον σταθμό του ΗΣΑΠ. Με στόχο τη βέλτιστη εξυπηρέτηση και διευκόλυνση του συγκεκριμένου κοινού, το πρόγραμμα ξεκινάει από το στάδιο της προετοιμασίας τους για την επίσκεψη μέσω κοινωνικών ιστοριών. Από την στιγμή που βρεθούν στο χώρο, ο χάρτη αισθητηριακής προσβασιμότητας βοηθάει στον εντοπισμό των πιο φιλικών σημείων στο χώρο του συγκεκριμένου καταστήματος. Παράλληλα, οι συνθήκες φωτισμού και μουσικής αλλάζουν και προσαρμόζονται στις δικές τους αισθητηριακές ανάγκες, καθημερινά το δίωρο 15:00 – 17:00. Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στην εκπαίδευση του προσωπικού, το οποίο πλέον είναι σε θέση να κατανοεί και να εξυπηρετεί τις συγκεκριμένες ανάγκες […] Μια διαφορετική εμπειρία επίσκεψης για τους συνανθρώπους μας με αυτισμό θέτει σε εφαρμογή η αλυσίδα super market Θανόπουλος, σε συνέχεια πολύμηνης μελέτης και σχεδιασμού που υλοποιήθηκε σε συνεργασία με τον εξειδικευμένο οργανισμό The Happy Act. Πρόκειται για ένα πρόγραμμα ολοκληρωμένης αισθητηριακής προσβασιμότητας, προσαρμοσμένο στα διεθνή πρωτόκολλα και πρότυπα για τη διευκόλυνση και συμπερίληψη νευροδιαφορετικών ατόμων. Η εφαρμογή του προγράμματος γίνεται στο κατάστημα της Κηφισιάς, Δραγούμη 6, δίπλα στον σταθμό του ΗΣΑΠ. Με στόχο τη βέλτιστη εξυπηρέτηση και διευκόλυνση του συγκεκριμένου κοινού, το πρόγραμμα ξεκινάει από το στάδιο της προετοιμασίας τους για την επίσκεψη μέσω κοινωνικών ιστοριών. Από την στιγμή που βρεθούν στο χώρο, ο χάρτη αισθητηριακής προσβασιμότητας βοηθάει στον εντοπισμό των πιο φιλικών σημείων στο χώρο του συγκεκριμένου καταστήματος. Παράλληλα, οι συνθήκες φωτισμού και μουσικής αλλάζουν και προσαρμόζονται στις δικές τους αισθητηριακές ανάγκες, καθημερινά το δίωρο 15:00 – 17:00. Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στην εκπαίδευση του προσωπικού, το οποίο πλέον είναι σε θέση να κατανοεί και να εξυπηρετεί τις συγκεκριμένες ανάγκες  ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ, ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ 

Μπορεί να σας αρέσει αυτό

Οικονομία

Τζέφρι Πάιατ: Η Ελλάδα και η ΔΕΗ παράδειγμα για την ενεργειακή μετάβαση

Τον ηγετικό ρόλο της ΔΕΗ στην ενεργειακή μετάβαση της χώρας αλλά και της ευρύτερης περιοχής της Νοτιοανατολικής Ευρώπης ανέδειξε ο
Οικονομία

Η Αμερική με το δολάριο θέλει να πλήξει τις σχέσεις Κίνας-Ρωσίας, αλλά μπορεί να της γυρίσει μπούμερανγκ

Οι ΗΠΑ με αφορμή τον πόλεμο στην Ουκρανία επεξεργάζονται σχέδιο, για να χρησιμοποιήσουν επίσημα το δολάριο ως μοχλό πίεσης, προκειμένου