Οικονομία

Ηλεκτρονικές αγορές: Ρούχα, φαγητό και καλλυντικά παραγγέλνουν οnline οι Έλληνες

Ρούχα, φαγητό σε πακέτο και προϊόντα ομορφιάς αποτελούν τις τρεις πρώτες κατηγορίες προϊόντων που αγοράζουν διαδικτυακά οι Έλληνες και μάλιστα σε τακτική βάση. Εννέα στου δέκα χρήστες του διαδικτύου πραγματοποιούν σταθερά σε μηνιαία βάση αγορές ηλεκτρονικά με το ποσό που δαπανήθηκε για online αγορές στην Ελλάδα το 2023 να ανέρχεται στα 34,9 δισ. ευρώ. Μάλιστα ο ένας στους δυο Έλληνες επιλέγει τοπικά καταστήματα ενώ 56% πληρώνει με πλαστικό χρήμα. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της «Έκθεση 2023 για το ηλεκτρονικό Εμπόριο» της ΝΕΧΙ, οι Έλληνες δαπανούν περισσότερα για φυσικά αγαθά, τα οποία αντιπροσωπεύουν συνολικά το 50% των συνολικών δαπανών, ενώ στη δεύτερη θέση κατατάσσονται τα ταξίδια με 31%, και στην τρίτη θέση οι υπηρεσίες αντιπροσωπεύουν το 19% των συνολικών δαπανών μέσω ηλεκτρονικού εμπορίου. Οι μηνιαίες συνήθειες των Ελλήνων όσον αφορά τις διαδικτυακές αγορές αποδεικνύουν ότι τα ρούχα 48%, το φαγητό σε πακέτο 43% και τα προϊόντα ομορφιάς 39% αποτελούν τις τρεις πρώτες κατηγορίες προϊόντων που αγοράζονται ευρέως σε τακτική βάση. Στη […] Ρούχα, φαγητό σε πακέτο και προϊόντα ομορφιάς αποτελούν τις τρεις πρώτες κατηγορίες προϊόντων που αγοράζουν διαδικτυακά οι Έλληνες και μάλιστα σε τακτική βάση. Εννέα στου δέκα χρήστες του διαδικτύου πραγματοποιούν σταθερά σε μηνιαία βάση αγορές ηλεκτρονικά με το ποσό που δαπανήθηκε για online αγορές στην Ελλάδα το 2023 να ανέρχεται στα 34,9 δισ. ευρώ. Μάλιστα ο ένας στους δυο Έλληνες επιλέγει τοπικά καταστήματα ενώ 56% πληρώνει με πλαστικό χρήμα. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της «Έκθεση 2023 για το ηλεκτρονικό Εμπόριο» της ΝΕΧΙ, οι Έλληνες δαπανούν περισσότερα για φυσικά αγαθά, τα οποία αντιπροσωπεύουν συνολικά το 50% των συνολικών δαπανών, ενώ στη δεύτερη θέση κατατάσσονται τα ταξίδια με 31%, και στην τρίτη θέση οι υπηρεσίες αντιπροσωπεύουν το 19% των συνολικών δαπανών μέσω ηλεκτρονικού εμπορίου. Οι μηνιαίες συνήθειες των Ελλήνων όσον αφορά τις διαδικτυακές αγορές αποδεικνύουν ότι τα ρούχα 48%, το φαγητό σε πακέτο 43% και τα προϊόντα ομορφιάς 39% αποτελούν τις τρεις πρώτες κατηγορίες προϊόντων που αγοράζονται ευρέως σε τακτική βάση. Στη  Ελληνική οικονομία, ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ, online αγορές, διαδικτυακές αγορές, ηλεκτρονικές αγορές 

Μπορεί να σας αρέσει αυτό

Οικονομία

Τζέφρι Πάιατ: Η Ελλάδα και η ΔΕΗ παράδειγμα για την ενεργειακή μετάβαση

Τον ηγετικό ρόλο της ΔΕΗ στην ενεργειακή μετάβαση της χώρας αλλά και της ευρύτερης περιοχής της Νοτιοανατολικής Ευρώπης ανέδειξε ο
Οικονομία

Η Αμερική με το δολάριο θέλει να πλήξει τις σχέσεις Κίνας-Ρωσίας, αλλά μπορεί να της γυρίσει μπούμερανγκ

Οι ΗΠΑ με αφορμή τον πόλεμο στην Ουκρανία επεξεργάζονται σχέδιο, για να χρησιμοποιήσουν επίσημα το δολάριο ως μοχλό πίεσης, προκειμένου