Οικονομία

Εφορία: Σε δοκιμαστική λειτουργία το ψηφιακό πελατολόγιο

Στα συνεργεία αυτοκινήτων, τις εταιρείες ενοικίασης οχημάτων, τις επιχειρήσεις πάρκινγκ και τα πλυντήρια οχημάτων κάνει ντεμπούτο το ψηφιακό πελατολόγιο μέσω του οποίου ο φοροελεγκτικός μηχανισμός θα βλέπει και θα «μετράει» σε πραγματικό χρόνο τους πελάτες των επιχειρήσεων και θα εντοπίζει όσους δεν κόβουν αποδείξεις. Το ψηφιακό πελατολόγιο τέθηκε σε δοκιμαστική λειτουργεί χθες (10/12) ενώ αναμένεται να ενεργοποιηθεί πλήρως στα τέλη Ιανουαρίου 2025. Πρόκειται για ένα ακόμη «όπλο» που ρίχνει η ΑΑΔΕ στη μάχη κατά της φοροδιαφυγής. Το ψηφιακό πελατολόγιο αποτελεί ουσιαστικά ένα ψηφιακό βιβλίο πελατών που θα τηρούν υποχρεωτικά συγκεκριμένοι κλάδοι ελεύθερων επαγγελματιών και επιτηδευματιών. Θα παρακολουθείται από την ΑΑΔΕ σε πραγματικό χρόνο online, ενώ θα υπάρχει η δυνατότητα διασταυρώσεων και συγκρίσεων με ομοειδείς επιχειρήσεις. Το ψηφιακό πελατολόγιο θα ξεκινήσει να εφαρμόζεται σε κλάδους όπως συνεργεία οχημάτων, χώρους στάθμευσης, πλυντήρια αυτοκινήτων και εταιρείες ενοικίασης οχημάτων. Μέχρι τα τέλη του 2025 αναμένεται να επεκταθεί και σε άλλους κλάδους της οικονομικής δραστηριότητας. Στο ψηφιακό πελατολόγιο οι επιχειρήσεις θα είναι υποχρεωμένες να καταγράφουν […] Στα συνεργεία αυτοκινήτων, τις εταιρείες ενοικίασης οχημάτων, τις επιχειρήσεις πάρκινγκ και τα πλυντήρια οχημάτων κάνει ντεμπούτο το ψηφιακό πελατολόγιο μέσω του οποίου ο φοροελεγκτικός μηχανισμός θα βλέπει και θα «μετράει» σε πραγματικό χρόνο τους πελάτες των επιχειρήσεων και θα εντοπίζει όσους δεν κόβουν αποδείξεις. Το ψηφιακό πελατολόγιο τέθηκε σε δοκιμαστική λειτουργεί χθες (10/12) ενώ αναμένεται να ενεργοποιηθεί πλήρως στα τέλη Ιανουαρίου 2025. Πρόκειται για ένα ακόμη «όπλο» που ρίχνει η ΑΑΔΕ στη μάχη κατά της φοροδιαφυγής. Το ψηφιακό πελατολόγιο αποτελεί ουσιαστικά ένα ψηφιακό βιβλίο πελατών που θα τηρούν υποχρεωτικά συγκεκριμένοι κλάδοι ελεύθερων επαγγελματιών και επιτηδευματιών. Θα παρακολουθείται από την ΑΑΔΕ σε πραγματικό χρόνο online, ενώ θα υπάρχει η δυνατότητα διασταυρώσεων και συγκρίσεων με ομοειδείς επιχειρήσεις. Το ψηφιακό πελατολόγιο θα ξεκινήσει να εφαρμόζεται σε κλάδους όπως συνεργεία οχημάτων, χώρους στάθμευσης, πλυντήρια αυτοκινήτων και εταιρείες ενοικίασης οχημάτων. Μέχρι τα τέλη του 2025 αναμένεται να επεκταθεί και σε άλλους κλάδους της οικονομικής δραστηριότητας. Στο ψηφιακό πελατολόγιο οι επιχειρήσεις θα είναι υποχρεωμένες να καταγράφουν  ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ, ΑΑΔΕ, εφορία 

Μπορεί να σας αρέσει αυτό

Οικονομία

Τζέφρι Πάιατ: Η Ελλάδα και η ΔΕΗ παράδειγμα για την ενεργειακή μετάβαση

Τον ηγετικό ρόλο της ΔΕΗ στην ενεργειακή μετάβαση της χώρας αλλά και της ευρύτερης περιοχής της Νοτιοανατολικής Ευρώπης ανέδειξε ο
Οικονομία

Η Αμερική με το δολάριο θέλει να πλήξει τις σχέσεις Κίνας-Ρωσίας, αλλά μπορεί να της γυρίσει μπούμερανγκ

Οι ΗΠΑ με αφορμή τον πόλεμο στην Ουκρανία επεξεργάζονται σχέδιο, για να χρησιμοποιήσουν επίσημα το δολάριο ως μοχλό πίεσης, προκειμένου