«Εξαιρετικό να είσαι έλληνας εφοπλιστής σε καιρούς παγκόσμιας αβεβαιότητας», λέει το Bloomberg
Σε μια εποχή παγκόσμιων εντάσεων και αβεβαιότητας, οι έλληνες εφοπλιστές εξακολουθούν να βρίσκουν τρόπο να ευημερούν. Με αφορμή την έναρξη των Ποσειδωνίων, το Bloomberg εξηγεί γιατί είναι μία καλή εποχή για τους έλληνες πλοιοκτήτες. Λόγω των γεωπολιτικών συγκρούσεων, ο κλάδος βιώνει εν μέρει μια άνθηση, αν και το μέλλον του επισκιάζεται από ερωτήματα για το είδος των πλοίων που θα έπρεπε να αγοράζουν οι εφοπλιστές. «Τα ελληνόκτητα πλοία μεταφέρουν τα πάντα», τονίζει το Bloomberg, «από το αργό πετρέλαιο και τα καύσιμα που παράγονται από αυτό, μέχρι το φυσικό αέριο για σταθμούς ηλεκτροπαραγωγής, τα τελικά προϊόντα, και τα μεταλλεύματα που κινούν την παγκόσμια οικονομία». Οι ελληνικές εταιρείες αναμετρώνται στήθος με στήθος με τις κινεζικές για την πρώτη θέση στους ιδιοκτήτες πλοίων στον κόσμο που μεταφέρουν σχεδόν όλο το παγκόσμιο εμπόριο, βάσει όγκου. Και σε όλες τις επιμέρους αγορές, τα κέρδη είναι καλά. Οι ναύλοι για τα τάνκερ πετρελαίου έχουν αυξηθεί, αφότου η εισβολή της Ρωσίας στην Ουκρανία αύξησε τις αποστάσεις των […] Σε μια εποχή παγκόσμιων εντάσεων και αβεβαιότητας, οι έλληνες εφοπλιστές εξακολουθούν να βρίσκουν τρόπο να ευημερούν. Με αφορμή την έναρξη των Ποσειδωνίων, το Bloomberg εξηγεί γιατί είναι μία καλή εποχή για τους έλληνες πλοιοκτήτες. Λόγω των γεωπολιτικών συγκρούσεων, ο κλάδος βιώνει εν μέρει μια άνθηση, αν και το μέλλον του επισκιάζεται από ερωτήματα για το είδος των πλοίων που θα έπρεπε να αγοράζουν οι εφοπλιστές. «Τα ελληνόκτητα πλοία μεταφέρουν τα πάντα», τονίζει το Bloomberg, «από το αργό πετρέλαιο και τα καύσιμα που παράγονται από αυτό, μέχρι το φυσικό αέριο για σταθμούς ηλεκτροπαραγωγής, τα τελικά προϊόντα, και τα μεταλλεύματα που κινούν την παγκόσμια οικονομία». Οι ελληνικές εταιρείες αναμετρώνται στήθος με στήθος με τις κινεζικές για την πρώτη θέση στους ιδιοκτήτες πλοίων στον κόσμο που μεταφέρουν σχεδόν όλο το παγκόσμιο εμπόριο, βάσει όγκου. Και σε όλες τις επιμέρους αγορές, τα κέρδη είναι καλά. Οι ναύλοι για τα τάνκερ πετρελαίου έχουν αυξηθεί, αφότου η εισβολή της Ρωσίας στην Ουκρανία αύξησε τις αποστάσεις των Διεθνής οικονομία, ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ, Έλληνες εφοπλιστές, εφοπλιστές, ναυτιλία