Οικονομία

Εντός των επομένων ημερών η επιβολή τέλους αποβίβασης 20 ευρώ για επιβάτες κρουαζιέρας σε Μύκονο και Σαντορίνη

Στις αμέσως προσεχείς ημέρες αναμένεται η υπογραφή της κοινής υπουργικής απόφασης που θα θεσπίζει αυξημένα τέλη αποβίβασης για επιβάτες κρουαζιερόπλοιων στα ελληνικά λιμάνια. Το συγκεκριμένο μέτρο έχει ως βασικό στόχο την αποσυμφόρηση δημοφιλών, αλλά κορεσμένων προορισμών, όπως η Σαντορίνη και η Μύκονος, ενώ παράλληλα στοχεύει στην αύξηση των οικονομικών πόρων που θα διατεθούν για τη βελτίωση των υποδομών και την ενίσχυση του τουριστικού τομέα. Όπως έχει γίνει γνωστό, το μέτρο θα τεθεί σε εφαρμογή από την 1η Ιουλίου και αποτελεί συνέχεια νόμου που έχει ήδη ψηφιστεί το 2024. Ο νόμος αυτός είχε ανακοινωθεί από τον ίδιο τον πρωθυπουργό και τώρα, με πρωτοβουλία της Προεδρίας της Κυβέρνησης και του υπουργού Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Βασίλη Κικίλια, προωθείται η έκδοση της εφαρμοστικής κοινής υπουργικής απόφασης. Το άρθρο 27 του νόμου 5162/2024 καθορίζει τις βασικές ρυθμίσεις για το τέλος αυτό, το οποίο θα επιβάλλεται υπέρ του Δημοσίου σε κάθε επιβάτη που αποβιβάζεται από κρουαζιερόπλοιο σε λιμάνι της χώρας. Το τέλος αυτό θα διαφέρει […] Στις αμέσως προσεχείς ημέρες αναμένεται η υπογραφή της κοινής υπουργικής απόφασης που θα θεσπίζει αυξημένα τέλη αποβίβασης για επιβάτες κρουαζιερόπλοιων στα ελληνικά λιμάνια. Το συγκεκριμένο μέτρο έχει ως βασικό στόχο την αποσυμφόρηση δημοφιλών, αλλά κορεσμένων προορισμών, όπως η Σαντορίνη και η Μύκονος, ενώ παράλληλα στοχεύει στην αύξηση των οικονομικών πόρων που θα διατεθούν για τη βελτίωση των υποδομών και την ενίσχυση του τουριστικού τομέα. Όπως έχει γίνει γνωστό, το μέτρο θα τεθεί σε εφαρμογή από την 1η Ιουλίου και αποτελεί συνέχεια νόμου που έχει ήδη ψηφιστεί το 2024. Ο νόμος αυτός είχε ανακοινωθεί από τον ίδιο τον πρωθυπουργό και τώρα, με πρωτοβουλία της Προεδρίας της Κυβέρνησης και του υπουργού Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Βασίλη Κικίλια, προωθείται η έκδοση της εφαρμοστικής κοινής υπουργικής απόφασης. Το άρθρο 27 του νόμου 5162/2024 καθορίζει τις βασικές ρυθμίσεις για το τέλος αυτό, το οποίο θα επιβάλλεται υπέρ του Δημοσίου σε κάθε επιβάτη που αποβιβάζεται από κρουαζιερόπλοιο σε λιμάνι της χώρας. Το τέλος αυτό θα διαφέρει  ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ, κρουαζιέρα, Μύκονος, Σαντορίνη 

Μπορεί να σας αρέσει αυτό

Οικονομία

Τζέφρι Πάιατ: Η Ελλάδα και η ΔΕΗ παράδειγμα για την ενεργειακή μετάβαση

Τον ηγετικό ρόλο της ΔΕΗ στην ενεργειακή μετάβαση της χώρας αλλά και της ευρύτερης περιοχής της Νοτιοανατολικής Ευρώπης ανέδειξε ο
Οικονομία

Η Αμερική με το δολάριο θέλει να πλήξει τις σχέσεις Κίνας-Ρωσίας, αλλά μπορεί να της γυρίσει μπούμερανγκ

Οι ΗΠΑ με αφορμή τον πόλεμο στην Ουκρανία επεξεργάζονται σχέδιο, για να χρησιμοποιήσουν επίσημα το δολάριο ως μοχλό πίεσης, προκειμένου