Ελεύθερη κυκλοφορία στις λεωφορειολωρίδες ζητούν οι οδηγοί των ταξί
Το Συνδικάτο Αυτοκινητιστών Ταξί Αττικής (Σ.Α.Τ.Α.), στο πλαίσιο της διαβούλευσης του σχεδίου νόμου του νέου Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, επανέλαβε το πάγιο αίτημά του για ελεύθερη κυκλοφορία των ταξί στις λεωφορειολωρίδες. Ειδικότερα, με αφορμή τη δημόσια διαβούλευση για το σχέδιο νόμου του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών για τον νέο ΚΟΚ, το προεδρείο του ΣΑΤΑ, παρουσιάζοντας την ατζέντα με τα μεγάλα ζητήματα που αφορούν τον κλάδο των ταξί, προτείνει την νομιμοποίηση χρήσης και κίνησης των ταξί στις λεωφορειολωρίδες χωρίς περιορισμό. Όπως επισημαίνει, σε όλες τις ευρωπαϊκές πρωτεύουσες, τα ταξί έχουν πρόσβαση στις λωρίδες λεωφορείων με την Αθήνα «να αποτελεί αρνητική εξαίρεση». Πάγια θέση του Σ.Α.Τ.Α. είναι τα ταξί να μπορούν να κινούνται ελεύθερα όλο το 24ωρο στις Α.Λ.Λ. (Αποκλειστικές Λωρίδες Λεωφορείων), με πολλαπλά οφέλη για το επιβατικό κοινό αλλά και την κυκλοφορία των οχημάτων. Σύμφωνα με τα στοιχεία του ΟΑΣΑ, μόλις 1 στα 12 οχήματα που χρησιμοποιούν τις λεωφορειολωρίδες μήκους 52 χλμ. στην Αττική είναι λεωφορείο. Η προσθήκη των ταξί στις λεωφορειολωρίδες […] Το Συνδικάτο Αυτοκινητιστών Ταξί Αττικής (Σ.Α.Τ.Α.), στο πλαίσιο της διαβούλευσης του σχεδίου νόμου του νέου Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, επανέλαβε το πάγιο αίτημά του για ελεύθερη κυκλοφορία των ταξί στις λεωφορειολωρίδες. Ειδικότερα, με αφορμή τη δημόσια διαβούλευση για το σχέδιο νόμου του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών για τον νέο ΚΟΚ, το προεδρείο του ΣΑΤΑ, παρουσιάζοντας την ατζέντα με τα μεγάλα ζητήματα που αφορούν τον κλάδο των ταξί, προτείνει την νομιμοποίηση χρήσης και κίνησης των ταξί στις λεωφορειολωρίδες χωρίς περιορισμό. Όπως επισημαίνει, σε όλες τις ευρωπαϊκές πρωτεύουσες, τα ταξί έχουν πρόσβαση στις λωρίδες λεωφορείων με την Αθήνα «να αποτελεί αρνητική εξαίρεση». Πάγια θέση του Σ.Α.Τ.Α. είναι τα ταξί να μπορούν να κινούνται ελεύθερα όλο το 24ωρο στις Α.Λ.Λ. (Αποκλειστικές Λωρίδες Λεωφορείων), με πολλαπλά οφέλη για το επιβατικό κοινό αλλά και την κυκλοφορία των οχημάτων. Σύμφωνα με τα στοιχεία του ΟΑΣΑ, μόλις 1 στα 12 οχήματα που χρησιμοποιούν τις λεωφορειολωρίδες μήκους 52 χλμ. στην Αττική είναι λεωφορείο. Η προσθήκη των ταξί στις λεωφορειολωρίδες ΕΛΛΑΔΑ, ταξί