Ειδική Αγωγή: Μεγάλο άλμα για τη συμπερίληψη – Ζαχαράκη: «Διαρκής προσπάθεια για πλήρη και ισότιμη ένταξη όλων των παιδιών»

Με καλύτερες συνθήκες φαίνεται να ξεκίνησε η νέα σχολική χρονιά για την Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση, με βάση στοιχεία του Υπουργείου Παιδείας, τα οποία «δείχνουν» μεγάλη αύξηση τμημάτων ένταξης στα ελληνικά σχολεία, περισσότερες προσλήψεις μονίμων και αναπληρωτών στην ΕΑΕ, βελτίωση της λειτουργίας των Κέντρων Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης (ΚΕΔΑΣΥ), καθώς επίσης και ίδρυση οκτώ νέων Σχολικών Μονάδων Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΣΜΕΑΕ). Για τις ενέργειες, στις οποίες έχει προχωρήσει το Υπουργείο Παιδείας και που αφορούν στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση, μίλησε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ η υπουργός Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, Σοφία Ζαχαράκη, επισημαίνοντας ότι η ΕΑΕ, καθώς επίσης και οι υποστηρικτικές και ενταξιακές δομές «βρίσκονται συνεχώς στο επίκεντρο των πολιτικών του Υπουργείου Παιδείας και του πρωθυπουργού» και δήλωσε την πρόθεση να υπάρξουν βελτιωτικές τροποποιήσεις σε ό,τι αφορά τη λειτουργία της Παράλληλης Στήριξης. Ωστόσο, από πλευράς ΕΣΑμεΑ, ο πρόεδρος Γιάννης Βαρδακαστάνης, μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, σημείωσε ότι εξακολουθούν να υφίστανται προβλήματα που αφορούν όχι μόνο στη στελέχωση των ειδικών σχολείων, αλλά και […] Με καλύτερες συνθήκες φαίνεται να ξεκίνησε η νέα σχολική χρονιά για την Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση, με βάση στοιχεία του Υπουργείου Παιδείας, τα οποία «δείχνουν» μεγάλη αύξηση τμημάτων ένταξης στα ελληνικά σχολεία, περισσότερες προσλήψεις μονίμων και αναπληρωτών στην ΕΑΕ, βελτίωση της λειτουργίας των Κέντρων Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης (ΚΕΔΑΣΥ), καθώς επίσης και ίδρυση οκτώ νέων Σχολικών Μονάδων Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΣΜΕΑΕ). Για τις ενέργειες, στις οποίες έχει προχωρήσει το Υπουργείο Παιδείας και που αφορούν στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση, μίλησε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ η υπουργός Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, Σοφία Ζαχαράκη, επισημαίνοντας ότι η ΕΑΕ, καθώς επίσης και οι υποστηρικτικές και ενταξιακές δομές «βρίσκονται συνεχώς στο επίκεντρο των πολιτικών του Υπουργείου Παιδείας και του πρωθυπουργού» και δήλωσε την πρόθεση να υπάρξουν βελτιωτικές τροποποιήσεις σε ό,τι αφορά τη λειτουργία της Παράλληλης Στήριξης. Ωστόσο, από πλευράς ΕΣΑμεΑ, ο πρόεδρος Γιάννης Βαρδακαστάνης, μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, σημείωσε ότι εξακολουθούν να υφίστανται προβλήματα που αφορούν όχι μόνο στη στελέχωση των ειδικών σχολείων, αλλά και ΕΛΛΑΔΑ, ειδική αγωγή, εκπαίδευση, Σοφία Ζαχαράκη, Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού



