ΕΒΕΠ: Οι οκτώ βασικές τάσεις στην ευρωπαϊκή αγορά τροφίμων
Η έρευνα εξετάζει πώς δηλαδή μπορούν τα μικρότερα και μεγαλύτερα «παντοπωλεία» να μετριάσουν περαιτέρω αυξήσεις κόστους και να βελτιώσουν τα περιθώρια κέρδους τους. Η έρευνα εξετάζει πώς δηλαδή μπορούν τα μικρότερα και μεγαλύτερα «παντοπωλεία» να μετριάσουν περαιτέρω αυξήσεις κόστους και να βελτιώσουν τα περιθώρια κέρδους τους. Ελλάδα, Newsroom, ΕΒΕΠ, Τρόφιμα, Βασίλης Κορκίδης