Γκρίνια από τους επαγγελματίες για το ψηφιακό πελατολόγιο

Αντιδρούν με την τήρηση ψηφιακού πελατολογίου οι επαγγελματίες που δραστηριοποιούνται στην κλάδο του αυτοκινήτων επικαλούμενοι προβλήματα που δυσχεραίνουν τη λειτουργία της επιχείρησης. Ζητούν παράταση εφαρμογής του μέτρου ή ακόμη και την απόσυρσή του. Από το υπουργείο Οικονομικών και την ΑΑΔΕ ξεκαθαρίζουν ότι το ψηφιακό πελατολόγιο θα εφαρμοστεί υποχρεωτικά από την 1η Ιουλίου 2025 σε συνεργεία, πλυντήρια, πάρκινγκ, εταιρείες ενοικίασης αυτοκινήτων και το μέτρο θα επεκταθεί το φθινόπωρο σε άλλους κλάδους που βρίσκονται στην κόκκινη ζώνη της φοροδιαφυγής όπως οι επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται σε κοινωνικές εκδηλώσεις (γάμους, βαπτίσεις). Με επιστολές τους στο υπουργείο Οικονομικών και την ΑΑΔΕ, η Κεντρική Ένωση Επιμελητηρίων Ελλάδος (ΚΕΕΕ) και ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Πληροφορικής και Επικοινωνιών (ΣΕΠΕ) κάνουν λόγο για περίπλοκες και χρονοβόρες διαδικασίες καθώς και για κενά και εμπλοκές στην εφαρμογή του ψηφιακού πελατολογίου σημειώνοντας ότι «ο σχεδιασμός ενός εργαλείου προσαρμοσμένου στις ανάγκες του κλάδου θα ήταν η λύση». Το χρονοδιάγραμμα Σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα το ψηφιακό πελατολόγιο που σήμερα βρίσκεται σε πιλοτική εφαρμογή θα πρέπει από […] Αντιδρούν με την τήρηση ψηφιακού πελατολογίου οι επαγγελματίες που δραστηριοποιούνται στην κλάδο του αυτοκινήτων επικαλούμενοι προβλήματα που δυσχεραίνουν τη λειτουργία της επιχείρησης. Ζητούν παράταση εφαρμογής του μέτρου ή ακόμη και την απόσυρσή του. Από το υπουργείο Οικονομικών και την ΑΑΔΕ ξεκαθαρίζουν ότι το ψηφιακό πελατολόγιο θα εφαρμοστεί υποχρεωτικά από την 1η Ιουλίου 2025 σε συνεργεία, πλυντήρια, πάρκινγκ, εταιρείες ενοικίασης αυτοκινήτων και το μέτρο θα επεκταθεί το φθινόπωρο σε άλλους κλάδους που βρίσκονται στην κόκκινη ζώνη της φοροδιαφυγής όπως οι επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται σε κοινωνικές εκδηλώσεις (γάμους, βαπτίσεις). Με επιστολές τους στο υπουργείο Οικονομικών και την ΑΑΔΕ, η Κεντρική Ένωση Επιμελητηρίων Ελλάδος (ΚΕΕΕ) και ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Πληροφορικής και Επικοινωνιών (ΣΕΠΕ) κάνουν λόγο για περίπλοκες και χρονοβόρες διαδικασίες καθώς και για κενά και εμπλοκές στην εφαρμογή του ψηφιακού πελατολογίου σημειώνοντας ότι «ο σχεδιασμός ενός εργαλείου προσαρμοσμένου στις ανάγκες του κλάδου θα ήταν η λύση». Το χρονοδιάγραμμα Σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα το ψηφιακό πελατολόγιο που σήμερα βρίσκεται σε πιλοτική εφαρμογή θα πρέπει από ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ, ΑΑΔΕ, αυτοκίνητα