Γιατί δυσκολεύονται τόσο πολύ τα παιδιά στο σχολείο; Ειδική εκπαιδευτικός απαντά για τις μαθησιακές δυσκολίες

Η Ασημίνα Μαυροειδή είναι ειδική εκπαιδευτικός με εμπειρία άνω των 25 ετών στην αποκατάσταση μαθησιακών δυσκολιών. Έχει βοηθήσει εκατοντάδες παιδιά να ξεπεράσουν εμπόδια στη μάθηση, έχει αναπτύξει τη δική της μεθοδολογία και έχει δημιουργήσει ένα πλούσιο εκπαιδευτικό υλικό που χρησιμοποιείται από εκπαιδευτικούς και θεραπευτές σε όλη την Ελλάδα. Στη συνέντευξη που παραχώρησε στο Newsbeast, η κ. Μαυροειδή φωτίζει τις αιτίες πίσω από την αύξηση των μαθησιακών δυσκολιών τα τελευταία χρόνια. Μιλά για τις υπερβολικές απαιτήσεις του σχολείου, τον διαρκώς αυξανόμενο όγκο της ύλης και το άγχος που μεταφέρεται στα παιδιά ήδη από το Δημοτικό. Εξηγεί πως συχνά δεν φταίνε ούτε τα παιδιά ούτε οι γονείς, αλλά ένα εκπαιδευτικό σύστημα που δεν έχει σχεδιαστεί με γνώμονα τη διαφορετικότητα του μαθητικού πληθυσμού. Ιδιαίτερη έμφαση δίνει στα πρώιμα σημάδια που μπορούν να δείξουν ότι ένα παιδί δυσκολεύεται, τονίζοντας ότι η έγκαιρη παρέμβαση μπορεί να κάνει τη διαφορά. Παράλληλα, εξηγεί γιατί το μάθημα της Ιστορίας δυσκολεύει τόσο τους μαθητές, όχι λόγω της ίδιας της […] Η Ασημίνα Μαυροειδή είναι ειδική εκπαιδευτικός με εμπειρία άνω των 25 ετών στην αποκατάσταση μαθησιακών δυσκολιών. Έχει βοηθήσει εκατοντάδες παιδιά να ξεπεράσουν εμπόδια στη μάθηση, έχει αναπτύξει τη δική της μεθοδολογία και έχει δημιουργήσει ένα πλούσιο εκπαιδευτικό υλικό που χρησιμοποιείται από εκπαιδευτικούς και θεραπευτές σε όλη την Ελλάδα. Στη συνέντευξη που παραχώρησε στο Newsbeast, η κ. Μαυροειδή φωτίζει τις αιτίες πίσω από την αύξηση των μαθησιακών δυσκολιών τα τελευταία χρόνια. Μιλά για τις υπερβολικές απαιτήσεις του σχολείου, τον διαρκώς αυξανόμενο όγκο της ύλης και το άγχος που μεταφέρεται στα παιδιά ήδη από το Δημοτικό. Εξηγεί πως συχνά δεν φταίνε ούτε τα παιδιά ούτε οι γονείς, αλλά ένα εκπαιδευτικό σύστημα που δεν έχει σχεδιαστεί με γνώμονα τη διαφορετικότητα του μαθητικού πληθυσμού. Ιδιαίτερη έμφαση δίνει στα πρώιμα σημάδια που μπορούν να δείξουν ότι ένα παιδί δυσκολεύεται, τονίζοντας ότι η έγκαιρη παρέμβαση μπορεί να κάνει τη διαφορά. Παράλληλα, εξηγεί γιατί το μάθημα της Ιστορίας δυσκολεύει τόσο τους μαθητές, όχι λόγω της ίδιας της PODCASTS, ΕΛΛΑΔΑ, εκπαιδευτικός, μαθησιακές δυσκολίες, μαθητές, σχολείο