ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ: Ξεκινά κάλυψη η Mediobanca και βλέπει περιθώριο ανόδου 45% για τη μετοχή

Η ιταλική επενδυτική τράπεζα Mediobanca ξεκινά την κάλυψη της μετοχής της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, επισημαίνοντας, μεταξύ άλλων, πως η αξία του μεγαλύτερου χαρτοφυλακίου παραχωρήσεων στην Ελλάδα δεν έχει ακόμη αναδειχθεί. Θέτει τιμή στόχο τα 28,8 ευρώ ανά μετοχή και διακρίνει περιθώριο ανόδου 45%. Σύμφωνα με τους αναλυτές, η τρέχουσα τιμή της μετοχής αποτυπώνει, ως επί το πλείστον, το όφελος από την επιτυχημένη συναλλαγή πώλησης της ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ εντός του 2024. Δεν ενσωματώνει, ωστόσο, την αξία του χαρτοφυλακίου αυτοκινητοδρόμων που έχει αναπτύξει η εταιρεία τα τελευταία χρόνια, επικρατώντας έναντι τόσο ξένων όσο και εγχώριων ανταγωνιστών. Όπως σημειώνει η Mediobanca, η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ έχει επιτυχώς εξελιχθεί σε ένα καθετοποιημένο όμιλο παραχωρήσεων και κατασκευών, με δυνατότητα να ενισχύει σημαντικά τις αποδόσεις (IRR) των έργων παραχωρήσεων που αναλαμβάνει, σε διψήφια επίπεδα (mid-to-high teens). Το στοιχείο αυτό αποτελεί βασικό ανταγωνιστικό της πλεονέκτημα. Ο Όμιλος ελέγχει σήμερα σημαντικό μέρος του δικτύου αυτοκινητοδρόμων της χώρας, μεγάλο τμήμα του οποίου βρίσκεται ακόμη σε φάση ανάπτυξης. Επωφελείται από έργα παραχώρησης, τα οποία […] Η ιταλική επενδυτική τράπεζα Mediobanca ξεκινά την κάλυψη της μετοχής της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, επισημαίνοντας, μεταξύ άλλων, πως η αξία του μεγαλύτερου χαρτοφυλακίου παραχωρήσεων στην Ελλάδα δεν έχει ακόμη αναδειχθεί. Θέτει τιμή στόχο τα 28,8 ευρώ ανά μετοχή και διακρίνει περιθώριο ανόδου 45%. Σύμφωνα με τους αναλυτές, η τρέχουσα τιμή της μετοχής αποτυπώνει, ως επί το πλείστον, το όφελος από την επιτυχημένη συναλλαγή πώλησης της ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ εντός του 2024. Δεν ενσωματώνει, ωστόσο, την αξία του χαρτοφυλακίου αυτοκινητοδρόμων που έχει αναπτύξει η εταιρεία τα τελευταία χρόνια, επικρατώντας έναντι τόσο ξένων όσο και εγχώριων ανταγωνιστών. Όπως σημειώνει η Mediobanca, η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ έχει επιτυχώς εξελιχθεί σε ένα καθετοποιημένο όμιλο παραχωρήσεων και κατασκευών, με δυνατότητα να ενισχύει σημαντικά τις αποδόσεις (IRR) των έργων παραχωρήσεων που αναλαμβάνει, σε διψήφια επίπεδα (mid-to-high teens). Το στοιχείο αυτό αποτελεί βασικό ανταγωνιστικό της πλεονέκτημα. Ο Όμιλος ελέγχει σήμερα σημαντικό μέρος του δικτύου αυτοκινητοδρόμων της χώρας, μεγάλο τμήμα του οποίου βρίσκεται ακόμη σε φάση ανάπτυξης. Επωφελείται από έργα παραχώρησης, τα οποία ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ, ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ