ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ: Ξεκινά κάλυψη η Mediobanca, βλέπει τιμή στόχο 28,80 ευρώ

Η αξία του μεγαλύτερου χαρτοφυλακίου παραχωρήσεων της Ελλάδας δεν έχει ακόμη αναδειχθεί, σημειώνει η Mediobanca σε πρόσφατη έκθεση, με την οποία ξεκινάει την κάλυψη της μετοχής (Initiation of Coverage) της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ. Η ιταλική επενδυτική τράπεζα θέτει τιμή στόχο τα 28,8 ευρώ ανά μετοχή και διακρίνει περιθώριο ανόδου 45%. Σύμφωνα με τους αναλυτές, η τρέχουσα τιμή της μετοχής αποτυπώνει, ως επί το πλείστον, το όφελος από την επιτυχημένη συναλλαγή πώλησης της ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ εντός του 2024. Δεν ενσωματώνει, ωστόσο, την αξία του χαρτοφυλακίου αυτοκινητοδρόμων που έχει αναπτύξει η εταιρεία τα τελευταία χρόνια, επικρατώντας έναντι τόσο ξένων όσο και εγχώριων ανταγωνιστών. Όπως σημειώνει η Mediobanca, η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ έχει επιτυχώς εξελιχθεί σε ένα καθετοποιημένο όμιλο παραχωρήσεων και κατασκευών, με δυνατότητα να ενισχύει σημαντικά τις αποδόσεις (IRR) των έργων παραχωρήσεων που αναλαμβάνει, σε διψήφια επίπεδα (mid-to-high teens). Το στοιχείο αυτό αποτελεί βασικό ανταγωνιστικό της πλεονέκτημα. Ο Όμιλος ελέγχει σήμερα σημαντικό μέρος του δικτύου αυτοκινητοδρόμων της χώρας, μεγάλο τμήμα του οποίου βρίσκεται ακόμη σε φάση ανάπτυξης. Επωφελείται από έργα […] Η αξία του μεγαλύτερου χαρτοφυλακίου παραχωρήσεων της Ελλάδας δεν έχει ακόμη αναδειχθεί, σημειώνει η Mediobanca σε πρόσφατη έκθεση, με την οποία ξεκινάει την κάλυψη της μετοχής (Initiation of Coverage) της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ. Η ιταλική επενδυτική τράπεζα θέτει τιμή στόχο τα 28,8 ευρώ ανά μετοχή και διακρίνει περιθώριο ανόδου 45%. Σύμφωνα με τους αναλυτές, η τρέχουσα τιμή της μετοχής αποτυπώνει, ως επί το πλείστον, το όφελος από την επιτυχημένη συναλλαγή πώλησης της ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ εντός του 2024. Δεν ενσωματώνει, ωστόσο, την αξία του χαρτοφυλακίου αυτοκινητοδρόμων που έχει αναπτύξει η εταιρεία τα τελευταία χρόνια, επικρατώντας έναντι τόσο ξένων όσο και εγχώριων ανταγωνιστών. Όπως σημειώνει η Mediobanca, η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ έχει επιτυχώς εξελιχθεί σε ένα καθετοποιημένο όμιλο παραχωρήσεων και κατασκευών, με δυνατότητα να ενισχύει σημαντικά τις αποδόσεις (IRR) των έργων παραχωρήσεων που αναλαμβάνει, σε διψήφια επίπεδα (mid-to-high teens). Το στοιχείο αυτό αποτελεί βασικό ανταγωνιστικό της πλεονέκτημα. Ο Όμιλος ελέγχει σήμερα σημαντικό μέρος του δικτύου αυτοκινητοδρόμων της χώρας, μεγάλο τμήμα του οποίου βρίσκεται ακόμη σε φάση ανάπτυξης. Επωφελείται από έργα ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ, ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ