Αυτά είναι τα πέντε ταχύτερα αναπτυσσόμενα επαγγέλματα με μισθό έξι ψηφίων για το 2025
Αυξημένη ανησυχία προκαλεί στους νέους και παλιούς εργαζομένους η άνοδος της τεχνητής νοημοσύνης και η αυτοματοποίηση πολλών θέσεων εργασίας. Παραδοσιακά καθήκοντα, όπως η διαχείριση δεδομένων και οι γραφειοκρατικές διαδικασίες, αναμένεται να αυτοματοποιηθούν πλήρως τα επόμενα χρόνια, ενώ οι διοικητικοί βοηθοί, οι γραμματείς και οι εργαζόμενοι σε γραφεία ρουτίνας προβλέπεται να υποστούν απώλειες έως και 6,5 εκατομμυρίων θέσεων. Υπάρχουν όμως επαγγελματικοί τομείς που όχι μόνο δεν απειλούνται από το «AI» και την αυτοματοποίηση, αλλά προβλέπεται ότι θα έχουν ταχύτατη ανάπτυξη και πολύ καλές απολαβές μέσα στο 2025. Μάνατζερ δημιουργίας ζήτησης Σίγουρα το πρώτο που έρχεται στο μυαλό των περισσοτέρων, όταν ακούν τις λέξεις μάρκετινγκ και διαφήμιση, είναι ο Ντον Ντρέιπερ της γνωστής σειράς Μαντ Μεν του AMC, να «πούλα» τις ιδέες και την κοσμοθεωρία του σε αίθουσες κατάμεστες με διευθυντικά στελέχη. Στην πραγματικότητα όμως στον χώρο του σύγχρονου μάρκετινγκ, βασικό ρόλο δεν παίζει τόσο η φαντασία και τα ακριβά κοστούμια, αλλά η ανάλυση δεδομένων και η χρήση στατιστικών εργαλείων. Η δημιουργία […] Αυξημένη ανησυχία προκαλεί στους νέους και παλιούς εργαζομένους η άνοδος της τεχνητής νοημοσύνης και η αυτοματοποίηση πολλών θέσεων εργασίας. Παραδοσιακά καθήκοντα, όπως η διαχείριση δεδομένων και οι γραφειοκρατικές διαδικασίες, αναμένεται να αυτοματοποιηθούν πλήρως τα επόμενα χρόνια, ενώ οι διοικητικοί βοηθοί, οι γραμματείς και οι εργαζόμενοι σε γραφεία ρουτίνας προβλέπεται να υποστούν απώλειες έως και 6,5 εκατομμυρίων θέσεων. Υπάρχουν όμως επαγγελματικοί τομείς που όχι μόνο δεν απειλούνται από το «AI» και την αυτοματοποίηση, αλλά προβλέπεται ότι θα έχουν ταχύτατη ανάπτυξη και πολύ καλές απολαβές μέσα στο 2025. Μάνατζερ δημιουργίας ζήτησης Σίγουρα το πρώτο που έρχεται στο μυαλό των περισσοτέρων, όταν ακούν τις λέξεις μάρκετινγκ και διαφήμιση, είναι ο Ντον Ντρέιπερ της γνωστής σειράς Μαντ Μεν του AMC, να «πούλα» τις ιδέες και την κοσμοθεωρία του σε αίθουσες κατάμεστες με διευθυντικά στελέχη. Στην πραγματικότητα όμως στον χώρο του σύγχρονου μάρκετινγκ, βασικό ρόλο δεν παίζει τόσο η φαντασία και τα ακριβά κοστούμια, αλλά η ανάλυση δεδομένων και η χρήση στατιστικών εργαλείων. Η δημιουργία ΚΟΣΜΟΣ, ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ, ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, επαγγέλματα, οικονομία, τεχνητή νοημοσύνη