Αλλάζουν οι Κεντρικοί Σιδηροδρομικοί Σταθμοί στην Ελλάδα

Μετά από πολλά έτη παλινωδιών, δόθηκε το εναρκτήριο λάκτισμα για την αξιοποίηση των ακινήτων των δύο σιδηροδρομικών σταθμών της Αθήνας, του νέου της Θεσσαλονίκης και αυτού της Λάρισας. Ήδη στον «αέρα» βρίσκονται οι προσκλήσεις για το σταθμό Θεσσαλονίκης και το σταθμό του Πειραιά, ενώ σύντομα θα γίνουν και οι νέες προσκλήσεις για τους σταθμούς Λαρίσης και Πελοποννήσου στην Αθήνα. Στόχος της ΓΑΙΑΟΣΕ, που ειρήσθω εν παρόδω μετατρέπεται σε real estate εταιρεία, την ίδια ώρα που ταυτόχρονα συντελείται ο εκσυγχρονισμός του ελληνικού σιδηροδρόμου, είναι η μεταμόρφωση των σταθμών σε σύγχρονους, πολυδιάστατους, μητροπολιτικούς πόλους. Σκοπός της είναι η μεταμόρφωση των σταθμών σε «αστικούς λιμένες», που διαμορφώνουν την πόλη, γίνονται «καταλύτες» και δημιουργούν νέα ισχυρά σημεία αναφοράς καθώς και φιλοξενίας. Οι σιδηροδρομικοί σταθμοί Λαρίσης και Πελοποννήσου Για το σταθμό Αθηνών προτείνεται η αποκατάσταση των κτιρίων των δύο παλαιών σταθμών, η δημιουργία κτιρίου φιλοξενίας και η ανέγερση μεγάλου κτιρίου πάνω από τις γραμμές που θα περιλαμβάνει το νέο κτίριο του σταθμού, καταστήματα, γραφειακούς χώρους […] Μετά από πολλά έτη παλινωδιών, δόθηκε το εναρκτήριο λάκτισμα για την αξιοποίηση των ακινήτων των δύο σιδηροδρομικών σταθμών της Αθήνας, του νέου της Θεσσαλονίκης και αυτού της Λάρισας. Ήδη στον «αέρα» βρίσκονται οι προσκλήσεις για το σταθμό Θεσσαλονίκης και το σταθμό του Πειραιά, ενώ σύντομα θα γίνουν και οι νέες προσκλήσεις για τους σταθμούς Λαρίσης και Πελοποννήσου στην Αθήνα. Στόχος της ΓΑΙΑΟΣΕ, που ειρήσθω εν παρόδω μετατρέπεται σε real estate εταιρεία, την ίδια ώρα που ταυτόχρονα συντελείται ο εκσυγχρονισμός του ελληνικού σιδηροδρόμου, είναι η μεταμόρφωση των σταθμών σε σύγχρονους, πολυδιάστατους, μητροπολιτικούς πόλους. Σκοπός της είναι η μεταμόρφωση των σταθμών σε «αστικούς λιμένες», που διαμορφώνουν την πόλη, γίνονται «καταλύτες» και δημιουργούν νέα ισχυρά σημεία αναφοράς καθώς και φιλοξενίας. Οι σιδηροδρομικοί σταθμοί Λαρίσης και Πελοποννήσου Για το σταθμό Αθηνών προτείνεται η αποκατάσταση των κτιρίων των δύο παλαιών σταθμών, η δημιουργία κτιρίου φιλοξενίας και η ανέγερση μεγάλου κτιρίου πάνω από τις γραμμές που θα περιλαμβάνει το νέο κτίριο του σταθμού, καταστήματα, γραφειακούς χώρους ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ, Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Λάρισα, σιδηροδρομικός σταθμός, σιδηρόδρομος




