Οικονομία

Αλεξία Μπακογιάννη: Η κοινωνία θα σε συγχωρέσει ή όχι στην κρίση ανάλογα και με την εικόνα που είχε για σένα από πριν

Κανονικότητα ή συνθήκες κρίσεις; Πότε είναι περισσότερο χρήσιμη μια εταιρεία επικοινωνίας; «Ο τρόπος που χειρίζεσαι την καθημερινότητα είναι αυτός που θα καθορίσει το τι θα συμβεί και κατά τη διάρκεια της κρίσης», σημείωσε η δημιουργός και επικεφαλής της αία relate, Αλεξία Μπακογιάννη. «Η κοινωνία θα σε συγχωρέσει ή όχι στην κρίση ανάλογα και με την εικόνα που είχε για σένα από πριν», πρόσθεσε. Η αία relate που συμπλήρωσε 20 δημιουργικά χρόνια στον χώρο της στρατηγικής επικοινωνίας έχει βιώσει και τις δύο όψεις του νομίσματος. Μέσα σε αυτές τις δύο δεκαετίες, η κυρία Μπακογιάννη, τελικά, άλλαξε λιγότερο από όσο ενδεχομένως νόμιζε και η ίδια. Συναντηθήκαμε στην ανανεωμένη Αίγλη Ζαππείου. Μπήκε φουριόζα στο μαγαζί και ανέτρεψε το αρχικό concept της φωτογράφισης που της πρότεινα, δείχνοντας ξεκάθαρα πως όχι μόνο δεν έχει πρόβλημα να «τσαλακωθεί», αλλά το μη συμβατικό την εξιτάρει περισσότερο. «Μπορεί ένας επικοινωνιολόγος να δημιουργήσει προϊόν, αν δεν υπάρχει προϊόν;», τη ρώτησα. Η απάντηση ήρθε δίχως δεύτερη σκέψη. «Κατηγορηματικά όχι». Η […] Κανονικότητα ή συνθήκες κρίσεις; Πότε είναι περισσότερο χρήσιμη μια εταιρεία επικοινωνίας; «Ο τρόπος που χειρίζεσαι την καθημερινότητα είναι αυτός που θα καθορίσει το τι θα συμβεί και κατά τη διάρκεια της κρίσης», σημείωσε η δημιουργός και επικεφαλής της αία relate, Αλεξία Μπακογιάννη. «Η κοινωνία θα σε συγχωρέσει ή όχι στην κρίση ανάλογα και με την εικόνα που είχε για σένα από πριν», πρόσθεσε. Η αία relate που συμπλήρωσε 20 δημιουργικά χρόνια στον χώρο της στρατηγικής επικοινωνίας έχει βιώσει και τις δύο όψεις του νομίσματος. Μέσα σε αυτές τις δύο δεκαετίες, η κυρία Μπακογιάννη, τελικά, άλλαξε λιγότερο από όσο ενδεχομένως νόμιζε και η ίδια. Συναντηθήκαμε στην ανανεωμένη Αίγλη Ζαππείου. Μπήκε φουριόζα στο μαγαζί και ανέτρεψε το αρχικό concept της φωτογράφισης που της πρότεινα, δείχνοντας ξεκάθαρα πως όχι μόνο δεν έχει πρόβλημα να «τσαλακωθεί», αλλά το μη συμβατικό την εξιτάρει περισσότερο. «Μπορεί ένας επικοινωνιολόγος να δημιουργήσει προϊόν, αν δεν υπάρχει προϊόν;», τη ρώτησα. Η απάντηση ήρθε δίχως δεύτερη σκέψη. «Κατηγορηματικά όχι». Η  ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ 

Μπορεί να σας αρέσει αυτό

Οικονομία

Τζέφρι Πάιατ: Η Ελλάδα και η ΔΕΗ παράδειγμα για την ενεργειακή μετάβαση

Τον ηγετικό ρόλο της ΔΕΗ στην ενεργειακή μετάβαση της χώρας αλλά και της ευρύτερης περιοχής της Νοτιοανατολικής Ευρώπης ανέδειξε ο
Οικονομία

Η Αμερική με το δολάριο θέλει να πλήξει τις σχέσεις Κίνας-Ρωσίας, αλλά μπορεί να της γυρίσει μπούμερανγκ

Οι ΗΠΑ με αφορμή τον πόλεμο στην Ουκρανία επεξεργάζονται σχέδιο, για να χρησιμοποιήσουν επίσημα το δολάριο ως μοχλό πίεσης, προκειμένου