ΑΒ Βασιλόπουλος: Συνεχίζεται ο στρατηγικός μετασχηματισμός – Ενίσχυση κερδοφορίας και ανάπτυξη δικτύου

Μια χρονιά έντονου στρατηγικού μετασχηματισμού αποτέλεσε το 2024 για την ΑΒ Βασιλόπουλος, σηματοδοτώντας την επιτάχυνση της ανάπτυξης και την ισχυρή δέσμευση της εταιρείας για συνεχή εξέλιξη στην ελληνική αγορά. Μέσα από τον εκσυγχρονισμό του δικτύου καταστημάτων και την ενίσχυση της αγοραστικής εμπειρίας, η εταιρεία δημιούργησε πρόσθετη αξία και εδραίωσε περαιτέρω τη θέση της σε όλη τη χώρα. Στα 1,94 δισ. ευρώ ο κύκλος εργασιών Ο κύκλος εργασιών διαμορφώθηκε στα 1,94 δισ. ευρώ, μειωμένος σε σχέση με τα 1,97 δισ. ευρώ του 2023, ως αποτέλεσμα της αναδιάρθρωσης του δικτύου. Τα λειτουργικά κέρδη παρουσίασαν σημαντική αύξηση, φτάνοντας στα 13,8 εκατ. ευρώ από 6,4 εκατ. ευρώ, ενώ η προσαρμοσμένη λειτουργική κερδοφορία ανήλθε σε 26,7 εκατ. ευρώ. Τα ταμειακά διαθέσιμα αυξήθηκαν στα 68,7 εκατ. ευρώ το 2024 από 59,6 εκατ. ευρώ (το 2023), ενισχύοντας τη χρηματοοικονομική ευρωστία της εταιρείας. «Στόχος μας είναι να επαναφέρουμε το λειτουργικό περιθώριο κέρδους στο 4% από το 1,4% που βρίσκεται σήμερα. Σε πρώτη φάση, δεν επικεντρωνόμαστε στην αύξηση του […] Μια χρονιά έντονου στρατηγικού μετασχηματισμού αποτέλεσε το 2024 για την ΑΒ Βασιλόπουλος, σηματοδοτώντας την επιτάχυνση της ανάπτυξης και την ισχυρή δέσμευση της εταιρείας για συνεχή εξέλιξη στην ελληνική αγορά. Μέσα από τον εκσυγχρονισμό του δικτύου καταστημάτων και την ενίσχυση της αγοραστικής εμπειρίας, η εταιρεία δημιούργησε πρόσθετη αξία και εδραίωσε περαιτέρω τη θέση της σε όλη τη χώρα. Στα 1,94 δισ. ευρώ ο κύκλος εργασιών Ο κύκλος εργασιών διαμορφώθηκε στα 1,94 δισ. ευρώ, μειωμένος σε σχέση με τα 1,97 δισ. ευρώ του 2023, ως αποτέλεσμα της αναδιάρθρωσης του δικτύου. Τα λειτουργικά κέρδη παρουσίασαν σημαντική αύξηση, φτάνοντας στα 13,8 εκατ. ευρώ από 6,4 εκατ. ευρώ, ενώ η προσαρμοσμένη λειτουργική κερδοφορία ανήλθε σε 26,7 εκατ. ευρώ. Τα ταμειακά διαθέσιμα αυξήθηκαν στα 68,7 εκατ. ευρώ το 2024 από 59,6 εκατ. ευρώ (το 2023), ενισχύοντας τη χρηματοοικονομική ευρωστία της εταιρείας. «Στόχος μας είναι να επαναφέρουμε το λειτουργικό περιθώριο κέρδους στο 4% από το 1,4% που βρίσκεται σήμερα. Σε πρώτη φάση, δεν επικεντρωνόμαστε στην αύξηση του Ελληνική οικονομία, ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ, ΑΒ Βασιλόπουλος, ελληνική αγορά