Οικονομία

Έρχεται το «Κινούμαι Ηλεκτρικά 3» για ιδιώτες και επαγγελματίες

Περίπου μέχρι τις 20 Μαΐου αναμένεται να ξεκινήσει ο τρίτος κύκλος του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά» για επιδοτήσεις που έχουν να κάνουν με την αγορά ή μακροχρόνια μίσθωση ηλεκτρικού οχήματος και την αγορά ηλεκτρικού δίκυκλου, τρίκυκλου ή ποδηλάτου. Ειδικότερα, αναμένεται η σχετική ΚΥΑ και η πλατφόρμα για την υποβολή των αιτήσεων των ενδιαφερομένων -ιδιωτών και επαγγελματιών- να είναι έτοιμες προς τα τέλη του μήνα. Οι επιλέξιμες δαπάνες θα έχουν αναδρομική ισχύ από την 1η Μαΐου. Όπως έχει επισημάνει ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σταϊκούρας, το βασικό χαρακτηριστικό του επόμενου προγράμματος για την ηλεκτροκίνηση θα είναι το ενισχυμένο κίνητρο απόσυρσης παλαιών οχημάτων. Θα έχει αυξημένο προϋπολογισμό και θα πριμοδοτούνται κατά βάση οι επιδοτήσεις που θα αφορούν απόσυρση παλαιών οχημάτων. Στόχος του υπουργείου, σύμφωνα με την υφυπουργό Μεταφορών, Χριστίνα Αλεξοπούλου, είναι να είναι ένα λιγότερο γραφειοκρατικό πρόγραμμα, πιο ευέλικτο, να γίνονται όλα πιο γρήγορα, και να διευκολύνεται το κομμάτι των υπηρεσιών αλλά και των πολιτών, να είναι έτσι σε μια πιο γρήγορη […] Περίπου μέχρι τις 20 Μαΐου αναμένεται να ξεκινήσει ο τρίτος κύκλος του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά» για επιδοτήσεις που έχουν να κάνουν με την αγορά ή μακροχρόνια μίσθωση ηλεκτρικού οχήματος και την αγορά ηλεκτρικού δίκυκλου, τρίκυκλου ή ποδηλάτου. Ειδικότερα, αναμένεται η σχετική ΚΥΑ και η πλατφόρμα για την υποβολή των αιτήσεων των ενδιαφερομένων -ιδιωτών και επαγγελματιών- να είναι έτοιμες προς τα τέλη του μήνα. Οι επιλέξιμες δαπάνες θα έχουν αναδρομική ισχύ από την 1η Μαΐου. Όπως έχει επισημάνει ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σταϊκούρας, το βασικό χαρακτηριστικό του επόμενου προγράμματος για την ηλεκτροκίνηση θα είναι το ενισχυμένο κίνητρο απόσυρσης παλαιών οχημάτων. Θα έχει αυξημένο προϋπολογισμό και θα πριμοδοτούνται κατά βάση οι επιδοτήσεις που θα αφορούν απόσυρση παλαιών οχημάτων. Στόχος του υπουργείου, σύμφωνα με την υφυπουργό Μεταφορών, Χριστίνα Αλεξοπούλου, είναι να είναι ένα λιγότερο γραφειοκρατικό πρόγραμμα, πιο ευέλικτο, να γίνονται όλα πιο γρήγορα, και να διευκολύνεται το κομμάτι των υπηρεσιών αλλά και των πολιτών, να είναι έτσι σε μια πιο γρήγορη  Ελληνική οικονομία, ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ, ηλεκτρικά αυτοκίνητα, υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών 

Μπορεί να σας αρέσει αυτό

Οικονομία

Τζέφρι Πάιατ: Η Ελλάδα και η ΔΕΗ παράδειγμα για την ενεργειακή μετάβαση

Τον ηγετικό ρόλο της ΔΕΗ στην ενεργειακή μετάβαση της χώρας αλλά και της ευρύτερης περιοχής της Νοτιοανατολικής Ευρώπης ανέδειξε ο
Οικονομία

Η Αμερική με το δολάριο θέλει να πλήξει τις σχέσεις Κίνας-Ρωσίας, αλλά μπορεί να της γυρίσει μπούμερανγκ

Οι ΗΠΑ με αφορμή τον πόλεμο στην Ουκρανία επεξεργάζονται σχέδιο, για να χρησιμοποιήσουν επίσημα το δολάριο ως μοχλό πίεσης, προκειμένου