Οικονομία

Έρχεται ο «Μεγάλος Αδερφός» για ανασφάλιστα οχήματα – Ηλεκτρονικό μπλόκο και για αυτοκίνητα που δεν έχουν περάσει ΚΤΕΟ

Καθιέρωση κλιμακωτών προστίμων για όσους δεν πληρώνουν στην ώρα τους τα τέλη κυκλοφορίας και ηλεκτρονικό «μπλόκο» σε οχήματα που δεν είναι ασφαλισμένα ή δεν έχουν περάσει από ΚΤΕΟ προβλέπει νομοσχέδιο του υπουργείου Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών που θα τεθεί, ενδεχομένως και σήμερα Πέμπτη (9/5) σε δημόσια διαβούλευση. Το νομοσχέδιο που ενσωματώνει τη νέα οδηγία της Ε.Ε. για την υποχρεωτική ασφάλιση (Motor Insurance Directive – MID) επιχειρεί να καθιερώσει ένα σύστημα άμεσου εντοπισμού των ανασφάλιστων οχημάτων και όσων δεν έχουν περάσει ΚΤΕΟ. Με τις νέες διατάξεις εισάγεται ένα νέο ψηφιακό σύστημα με αυστηρά πρόστιμα για τους παραβάτες. Σύμφωνα με τα στοιχεία των υπηρεσιών τουλάχιστον 500.000 οχήματα κυκλοφορούν σήμερα ανασφάλιστα στους δρόμους ενώ είναι άγνωστος ο αριθμός των οχημάτων που δεν έχουν περάσει από τεχνικό έλεγχο. Με το νέο σύστημα θα διενεργούνται αυτόματες διασταυρώσεις και πολλαπλοί έλεγχοι κάθε χρόνο (ενδεχομένως ανά 3 ή 4 μήνες σε πρώτη φάση ή και συχνότερα στη συνέχεια κάθε 1-2 μήνες) αντί για μία φορά στα 5 […] Καθιέρωση κλιμακωτών προστίμων για όσους δεν πληρώνουν στην ώρα τους τα τέλη κυκλοφορίας και ηλεκτρονικό «μπλόκο» σε οχήματα που δεν είναι ασφαλισμένα ή δεν έχουν περάσει από ΚΤΕΟ προβλέπει νομοσχέδιο του υπουργείου Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών που θα τεθεί, ενδεχομένως και σήμερα Πέμπτη (9/5) σε δημόσια διαβούλευση. Το νομοσχέδιο που ενσωματώνει τη νέα οδηγία της Ε.Ε. για την υποχρεωτική ασφάλιση (Motor Insurance Directive – MID) επιχειρεί να καθιερώσει ένα σύστημα άμεσου εντοπισμού των ανασφάλιστων οχημάτων και όσων δεν έχουν περάσει ΚΤΕΟ. Με τις νέες διατάξεις εισάγεται ένα νέο ψηφιακό σύστημα με αυστηρά πρόστιμα για τους παραβάτες. Σύμφωνα με τα στοιχεία των υπηρεσιών τουλάχιστον 500.000 οχήματα κυκλοφορούν σήμερα ανασφάλιστα στους δρόμους ενώ είναι άγνωστος ο αριθμός των οχημάτων που δεν έχουν περάσει από τεχνικό έλεγχο. Με το νέο σύστημα θα διενεργούνται αυτόματες διασταυρώσεις και πολλαπλοί έλεγχοι κάθε χρόνο (ενδεχομένως ανά 3 ή 4 μήνες σε πρώτη φάση ή και συχνότερα στη συνέχεια κάθε 1-2 μήνες) αντί για μία φορά στα 5  ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ, ανασφάλιστα οχήματα, ΚΤΕΟ, τέλη κυκλοφορίας 

Μπορεί να σας αρέσει αυτό

Οικονομία

Τζέφρι Πάιατ: Η Ελλάδα και η ΔΕΗ παράδειγμα για την ενεργειακή μετάβαση

Τον ηγετικό ρόλο της ΔΕΗ στην ενεργειακή μετάβαση της χώρας αλλά και της ευρύτερης περιοχής της Νοτιοανατολικής Ευρώπης ανέδειξε ο
Οικονομία

Η Αμερική με το δολάριο θέλει να πλήξει τις σχέσεις Κίνας-Ρωσίας, αλλά μπορεί να της γυρίσει μπούμερανγκ

Οι ΗΠΑ με αφορμή τον πόλεμο στην Ουκρανία επεξεργάζονται σχέδιο, για να χρησιμοποιήσουν επίσημα το δολάριο ως μοχλό πίεσης, προκειμένου