Έρευνα του Ιδρύματος Vodafone για την Τεχνητή Νοημοσύνη στα ευρωπαϊκά σχολεία αποκαλύπτει κενό δεξιοτήτων AI σε μαθητές και εκπαιδευτικούς
Nέα έρευνα για την αξιοποίηση της Τεχνητής Νοημοσύνης από τα σχολεία στην Ευρώπη πραγματοποιήθηκε με πρωτοβουλία του Ιδρύματος Vodafone, αποκαλύπτοντας ένα ευρύτερο κενό στις δεξιότητες AI πανευρωπαϊκά και ένα κατακερματισμένο σκηνικό πολλών ταχυτήτων σε ό,τι αφορά την υιοθέτηση της τεχνολογίας αυτής και το γνωστικό υπόβαθρο για την ωφέλιμη αξιοποίησή της. Η έρευνα, με τίτλο «Ο αυξανόμενος ρόλος της τεχνητής νοημοσύνης στην εκπαίδευση», διενεργήθηκε από την εταιρεία μελετών Ipsos σε επτά ευρωπαϊκές χώρες και δείγμα 7.000 μαθητών ηλικίας 12 – 17 ετών, με τα αποτελέσματά της να υποδηλώνουν ότι η ενσωμάτωση της τεχνητής νοημοσύνης και των ψηφιακών εργαλείων στα σχολεία βρίσκεται αυτή τη στιγμή σε σημείο καμπής. Σύμφωνα με τα ευρήματα, το 27% του συνολικού δείγματος αισθάνθηκε να μένει πίσω όταν κλήθηκε να χρησιμοποιήσει την τεχνητή νοημοσύνη στο σχολείο, με τα παιδιά από οικογένειες με χαμηλότερο εισόδημα να έχουν μικρότερες πιθανότητες να αναπτύξουν δεξιότητες τεχνητής νοημοσύνης, σε σχέση με τους συνομηλίκους τους που προέρχονται από πιο εύπορα νοικοκυριά. Συνολικά, προκύπτει ότι το […] Nέα έρευνα για την αξιοποίηση της Τεχνητής Νοημοσύνης από τα σχολεία στην Ευρώπη πραγματοποιήθηκε με πρωτοβουλία του Ιδρύματος Vodafone, αποκαλύπτοντας ένα ευρύτερο κενό στις δεξιότητες AI πανευρωπαϊκά και ένα κατακερματισμένο σκηνικό πολλών ταχυτήτων σε ό,τι αφορά την υιοθέτηση της τεχνολογίας αυτής και το γνωστικό υπόβαθρο για την ωφέλιμη αξιοποίησή της. Η έρευνα, με τίτλο «Ο αυξανόμενος ρόλος της τεχνητής νοημοσύνης στην εκπαίδευση», διενεργήθηκε από την εταιρεία μελετών Ipsos σε επτά ευρωπαϊκές χώρες και δείγμα 7.000 μαθητών ηλικίας 12 – 17 ετών, με τα αποτελέσματά της να υποδηλώνουν ότι η ενσωμάτωση της τεχνητής νοημοσύνης και των ψηφιακών εργαλείων στα σχολεία βρίσκεται αυτή τη στιγμή σε σημείο καμπής. Σύμφωνα με τα ευρήματα, το 27% του συνολικού δείγματος αισθάνθηκε να μένει πίσω όταν κλήθηκε να χρησιμοποιήσει την τεχνητή νοημοσύνη στο σχολείο, με τα παιδιά από οικογένειες με χαμηλότερο εισόδημα να έχουν μικρότερες πιθανότητες να αναπτύξουν δεξιότητες τεχνητής νοημοσύνης, σε σχέση με τους συνομηλίκους τους που προέρχονται από πιο εύπορα νοικοκυριά. Συνολικά, προκύπτει ότι το ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ, ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ, Vodafone