Οικονομία

Έρευνα ΕΥ Ελλάδος: Συγκρατημένα αισιόδοξοι οι καταναλωτές, «κλειδί» η εμπιστοσύνη στις επιχειρήσεις

Η έρευνα πραγματοποιήθηκε σε δείγμα 500 Ελλήνων καταναλωτών και είναι μέρος της ευρύτερης σειράς παγκόσμιων ερευνών της ΕΥ, Future Consumer Index. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε σε δείγμα 500 Ελλήνων καταναλωτών και είναι μέρος της ευρύτερης σειράς παγκόσμιων ερευνών της ΕΥ, Future Consumer Index.  Ελλάδα, Ελλάδα, Newsroom, Ελλάδα, , Επιχειρήσεις 

Μπορεί να σας αρέσει αυτό

Οικονομία

Τζέφρι Πάιατ: Η Ελλάδα και η ΔΕΗ παράδειγμα για την ενεργειακή μετάβαση

Τον ηγετικό ρόλο της ΔΕΗ στην ενεργειακή μετάβαση της χώρας αλλά και της ευρύτερης περιοχής της Νοτιοανατολικής Ευρώπης ανέδειξε ο
Οικονομία

Η Αμερική με το δολάριο θέλει να πλήξει τις σχέσεις Κίνας-Ρωσίας, αλλά μπορεί να της γυρίσει μπούμερανγκ

Οι ΗΠΑ με αφορμή τον πόλεμο στην Ουκρανία επεξεργάζονται σχέδιο, για να χρησιμοποιήσουν επίσημα το δολάριο ως μοχλό πίεσης, προκειμένου