Ένα δρομολόγιο με το μετρό Θεσσαλονίκης 15 μέρες πριν την έναρξη της λειτουργίας του
Η αντίστροφη μέτρηση για την έναρξη της λειτουργίας του μετρό της Θεσσαλονίκης στις 30 Νοεμβρίου έχει ήδη ξεκινήσει. Οι συρμοί κινούνται ήδη στις ράγες και οι σταθμοί είναι έτοιμοι για να υποδεχθούν τους επιβάτες. Η κάμερα του ΣΚΑΪ μπήκε στο πρώτο δρομολόγιο, καταγράφοντας αποκλειστικές εικόνες από τους συρμούς, τους σταθμούς και το κέντρο ελέγχου του υπερσύγχρονου έργου, που αλλάζει ριζικά τον συγκοινωνιακό χάρτη της Θεσσαλονίκης, μετά από δεκαετίες αναμονής. Οι συρμοί είναι πλήρως αυτοματοποιημένοι, χωρίς οδηγό, και, όπως φαίνεται στο βίντεο, υπάρχουν ειδικοί υαλοπίνακες, οι πόρτες των οποίων ανοίγουν και κλείνουν κατά την άφιξη των συρμών για επιπλέον ασφάλεια των επιβατών. «Το σύστημα είναι εξελιγμένο, κατηγορίας 4, το πιο σύγχρονο σύστημα παγκοσμίως», τονίζει ο Νίκος Κουρέτας, πρόεδρος της «Ελληνικό Μετρό». Στους 18.000 υπολογίζονται οι επιβάτες που αναμένεται να χρησιμοποιούν το μετρό Θεσσαλονίκης ανά κατεύθυνση, κάθε ώρα της ημέρας. «Στην αρχή θα ξεκινήσουμε με 3.5 λεπτά με 18 τρένα. Στη συνέχεια όταν θα προστίθενται τα τρένα θα πέσουμε στο 1,5 λεπτό. […] Η αντίστροφη μέτρηση για την έναρξη της λειτουργίας του μετρό της Θεσσαλονίκης στις 30 Νοεμβρίου έχει ήδη ξεκινήσει. Οι συρμοί κινούνται ήδη στις ράγες και οι σταθμοί είναι έτοιμοι για να υποδεχθούν τους επιβάτες. Η κάμερα του ΣΚΑΪ μπήκε στο πρώτο δρομολόγιο, καταγράφοντας αποκλειστικές εικόνες από τους συρμούς, τους σταθμούς και το κέντρο ελέγχου του υπερσύγχρονου έργου, που αλλάζει ριζικά τον συγκοινωνιακό χάρτη της Θεσσαλονίκης, μετά από δεκαετίες αναμονής. Οι συρμοί είναι πλήρως αυτοματοποιημένοι, χωρίς οδηγό, και, όπως φαίνεται στο βίντεο, υπάρχουν ειδικοί υαλοπίνακες, οι πόρτες των οποίων ανοίγουν και κλείνουν κατά την άφιξη των συρμών για επιπλέον ασφάλεια των επιβατών. «Το σύστημα είναι εξελιγμένο, κατηγορίας 4, το πιο σύγχρονο σύστημα παγκοσμίως», τονίζει ο Νίκος Κουρέτας, πρόεδρος της «Ελληνικό Μετρό». Στους 18.000 υπολογίζονται οι επιβάτες που αναμένεται να χρησιμοποιούν το μετρό Θεσσαλονίκης ανά κατεύθυνση, κάθε ώρα της ημέρας. «Στην αρχή θα ξεκινήσουμε με 3.5 λεπτά με 18 τρένα. Στη συνέχεια όταν θα προστίθενται τα τρένα θα πέσουμε στο 1,5 λεπτό. ΕΛΛΑΔΑ, μετρό Θεσσαλονίκης