«Ένα από τα ομορφότερα του κόσμου» γράφουν για το Μετρό Θεσσαλονίκης τα γερμανικά ΜΜΕ
Το νέο Μετρό Θεσσαλονίκης απασχολεί δημοσιεύματα των γερμανικών ΜΜΕ, με το δημόσιο τηλεοπτικό δίκτυο ZDF να κάνει λόγο για ένα από τα «ομορφότερα μετρό του κόσμου». Ειδικότερα, για το Μετρό της Θεσσαλονίκης που εγκαινιάστηκε μέσα στο Σαββατοκύριακο μετά από αναμονή και κατασκευαστικές περιπέτειες δεκαετιών σχολιάζει: «Πολλές από τις υπερσύγχρονες στάσεις του είναι εντυπωσιακές και ενταγμένες μέσα σε αρχαιολογικά μνημεία». Αλλά γιατί ήταν τόσο δύσκολη η κατασκευή του; Μεταξύ άλλων το γερμανικό δίκτυο αναφέρει: «Oι κατασκευαστές συναντούσαν διαρκώς αρχαιολογικά ευρήματα στα υπόγεια τούνελ, μεταξύ αυτών αρχαίους δρόμους και τείχη. Το κραταιό Κεντρικό Αρχαιολογικό Συμβούλιο ζητούσε συνεχώς να σταματήσουν τα έργα. Αρχαιολόγοι, Βυζαντινολόγοι, Ενώσεις Επιστημόνων και πρωτοβουλίες πολιτών αξιολογούσαν τα ευρήματα κι έτσι οι εργασίες κάθε φορά καθυστερούσαν για μήνες ή χρόνια». Το ρεπορτάζ αναφέρεται στη συνέχεια στα περίπου 300.000 αρχαιολογικά ευρήματα και ειδικότερα στον εντυπωσιακό σταθμό της Βενιζέλου στο κέντρο της πόλης: «με 3.500 τετραγωνικά μέτρα μοιάζει περισσότερο με μουσείο παρά με στάση του μετρό. Αρχικά, εδώ υπήρχε μια διασταύρωση της […] Το νέο Μετρό Θεσσαλονίκης απασχολεί δημοσιεύματα των γερμανικών ΜΜΕ, με το δημόσιο τηλεοπτικό δίκτυο ZDF να κάνει λόγο για ένα από τα «ομορφότερα μετρό του κόσμου». Ειδικότερα, για το Μετρό της Θεσσαλονίκης που εγκαινιάστηκε μέσα στο Σαββατοκύριακο μετά από αναμονή και κατασκευαστικές περιπέτειες δεκαετιών σχολιάζει: «Πολλές από τις υπερσύγχρονες στάσεις του είναι εντυπωσιακές και ενταγμένες μέσα σε αρχαιολογικά μνημεία». Αλλά γιατί ήταν τόσο δύσκολη η κατασκευή του; Μεταξύ άλλων το γερμανικό δίκτυο αναφέρει: «Oι κατασκευαστές συναντούσαν διαρκώς αρχαιολογικά ευρήματα στα υπόγεια τούνελ, μεταξύ αυτών αρχαίους δρόμους και τείχη. Το κραταιό Κεντρικό Αρχαιολογικό Συμβούλιο ζητούσε συνεχώς να σταματήσουν τα έργα. Αρχαιολόγοι, Βυζαντινολόγοι, Ενώσεις Επιστημόνων και πρωτοβουλίες πολιτών αξιολογούσαν τα ευρήματα κι έτσι οι εργασίες κάθε φορά καθυστερούσαν για μήνες ή χρόνια». Το ρεπορτάζ αναφέρεται στη συνέχεια στα περίπου 300.000 αρχαιολογικά ευρήματα και ειδικότερα στον εντυπωσιακό σταθμό της Βενιζέλου στο κέντρο της πόλης: «με 3.500 τετραγωνικά μέτρα μοιάζει περισσότερο με μουσείο παρά με στάση του μετρό. Αρχικά, εδώ υπήρχε μια διασταύρωση της ΕΛΛΑΔΑ, γερμανικά ΜΜΕ, μετρό Θεσσαλονίκης