Έμειναν οι ίδιοι χρόνοι στα φανάρια από τους Ολυμπιακούς, λέει συγκοινωνιολόγος για το κυκλοφοριακό της Αθήνας

Στο επίκεντρο της δημόσιας συζήτησης βρίσκεται η ανάπλαση της λεωφόρου Όλγας, με τον πρώην πρόεδρο του Συλλόγου Ελλήνων Συγκοινωνιολόγων και αναπληρωτή καθηγητή στο Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, Παναγιώτη Παπαντωνίου, να εκφράζει τις θέσεις του σχετικά με τις δυνατότητες αξιοποίησης του χώρου αλλά και τα σοβαρά ζητήματα κυκλοφοριακού που αντιμετωπίζει η Αθήνα. Μιλώντας στο Πρώτο Πρόγραμμα ο κ. Παπαντωνίου τόνισε ότι η υπόθεση της Όλγας έχει πλέον αποκτήσει πολιτική διάσταση. «Η Όλγας έχει γίνει πολιτικό ζήτημα» «Η Όλγας έχει γίνει τώρα εντελώς πολιτικό το θέμα, είναι ξεκάθαρο. Στο τεχνικό κομμάτι, κατά τη γνώμη μου θα μπορούσαν να συνυπάρχουν στην Όλγας, τα Ι.Χ., μία λωρίδα κίνησης ήπιας κυκλοφορίας μαζί με τους πεζούς και το τραμ γιατί η Όλγας έχει ένα πλάτος 30 μέτρων», υπογράμμισε. Ο κ. Παπαντωνίου εξήγησε ότι ο διαθέσιμος χώρος είναι μεγάλος, επισημαίνοντας: «Είναι πάρα πολύ μεγάλο το πλάτος. Δεν αναμένουμε τεράστια κίνηση πεζών, δεν νομίζω ότι περιμένει κανένας και το είδαμε αυτό πριν ξεκινήσει η ανάπλαση που λειτουργούσε σαν με […] Στο επίκεντρο της δημόσιας συζήτησης βρίσκεται η ανάπλαση της λεωφόρου Όλγας, με τον πρώην πρόεδρο του Συλλόγου Ελλήνων Συγκοινωνιολόγων και αναπληρωτή καθηγητή στο Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, Παναγιώτη Παπαντωνίου, να εκφράζει τις θέσεις του σχετικά με τις δυνατότητες αξιοποίησης του χώρου αλλά και τα σοβαρά ζητήματα κυκλοφοριακού που αντιμετωπίζει η Αθήνα. Μιλώντας στο Πρώτο Πρόγραμμα ο κ. Παπαντωνίου τόνισε ότι η υπόθεση της Όλγας έχει πλέον αποκτήσει πολιτική διάσταση. «Η Όλγας έχει γίνει πολιτικό ζήτημα» «Η Όλγας έχει γίνει τώρα εντελώς πολιτικό το θέμα, είναι ξεκάθαρο. Στο τεχνικό κομμάτι, κατά τη γνώμη μου θα μπορούσαν να συνυπάρχουν στην Όλγας, τα Ι.Χ., μία λωρίδα κίνησης ήπιας κυκλοφορίας μαζί με τους πεζούς και το τραμ γιατί η Όλγας έχει ένα πλάτος 30 μέτρων», υπογράμμισε. Ο κ. Παπαντωνίου εξήγησε ότι ο διαθέσιμος χώρος είναι μεγάλος, επισημαίνοντας: «Είναι πάρα πολύ μεγάλο το πλάτος. Δεν αναμένουμε τεράστια κίνηση πεζών, δεν νομίζω ότι περιμένει κανένας και το είδαμε αυτό πριν ξεκινήσει η ανάπλαση που λειτουργούσε σαν με ΕΛΛΑΔΑ, Αθήνα, κυκλοφοριακό