Σε απόσταση αναπνοής δύο συρμοί στο Μετρό Θεσσαλονίκης – Καθησυχάζει η THEMA

Επιβάτες του Μετρό Θεσσαλονίκης παρατήρησαν την παρουσία ενός δεύτερου συρμού σε μικρή απόσταση από το βαγόνι τους, κινούμενο στην ίδια γραμμή. Σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρείας λειτουργίας και συντήρησης του Μετρό, THEMA, «η απόσταση μεταξύ των δύο συρμών καθορίζεται και παρακολουθείται από το αυτόματο σύστημα και το κέντρο ελέγχου λειτουργίας», ενώ επισημάνθηκε ότι ήταν «πλήρως σύμφωνη με όλες τις προδιαγραφές ασφαλείας» και πως «εντάσσεται στην κανονική λειτουργία και δεν αποτελεί κάποιο έκτακτο συμβάν». Όπως ανέφερε η εταιρεία, στις 16:30, ένας συρμός που βρισκόταν στην τροχιά 2 και δεν μετέφερε επιβάτες, χρειάστηκε να μεταφερθεί ελεγχόμενα στην τροχιά 1 μέσω της διασταύρωσης στον σταθμό Ανάληψη, ώστε να επιστρέψει στο αμαξοστάσιο της Πυλαίας για προληπτικό έλεγχο. Η THEMA εξήγησε ότι η διαδικασία προβλέπει την «θέση σε κατάσταση αναμονής των ήδη κινούμενων συρμών επί της τροχιάς 1», προκειμένου να δοθεί προτεραιότητα στην αλλαγή τροχιάς, βάσει του σχεδιασμού της γραμμής και του αυτόματου συστήματος ελέγχου των συρμών. Μετά την ολοκλήρωση της αλλαγής τροχιάς, το […] Επιβάτες του Μετρό Θεσσαλονίκης παρατήρησαν την παρουσία ενός δεύτερου συρμού σε μικρή απόσταση από το βαγόνι τους, κινούμενο στην ίδια γραμμή. Σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρείας λειτουργίας και συντήρησης του Μετρό, THEMA, «η απόσταση μεταξύ των δύο συρμών καθορίζεται και παρακολουθείται από το αυτόματο σύστημα και το κέντρο ελέγχου λειτουργίας», ενώ επισημάνθηκε ότι ήταν «πλήρως σύμφωνη με όλες τις προδιαγραφές ασφαλείας» και πως «εντάσσεται στην κανονική λειτουργία και δεν αποτελεί κάποιο έκτακτο συμβάν». Όπως ανέφερε η εταιρεία, στις 16:30, ένας συρμός που βρισκόταν στην τροχιά 2 και δεν μετέφερε επιβάτες, χρειάστηκε να μεταφερθεί ελεγχόμενα στην τροχιά 1 μέσω της διασταύρωσης στον σταθμό Ανάληψη, ώστε να επιστρέψει στο αμαξοστάσιο της Πυλαίας για προληπτικό έλεγχο. Η THEMA εξήγησε ότι η διαδικασία προβλέπει την «θέση σε κατάσταση αναμονής των ήδη κινούμενων συρμών επί της τροχιάς 1», προκειμένου να δοθεί προτεραιότητα στην αλλαγή τροχιάς, βάσει του σχεδιασμού της γραμμής και του αυτόματου συστήματος ελέγχου των συρμών. Μετά την ολοκλήρωση της αλλαγής τροχιάς, το ΕΛΛΑΔΑ, μετρό Θεσσαλονίκης